دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در راستای اجرای ردیف (21) جدول مصارف تبصره (14) قانون بودجه کل کشوردر سال1400 و از محل منابع این سازمان مبلغ 731 میلیارد و 875 میلیون ریال به حوزه فرهنگی کشور از منابع سازمان هدفمندسازی یارانه ها پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به بررسی وضعیت اعتبارات حوزه آسیب های اجتماعی در لایحه بودجه سال 1401 پرداخت.

وب‌گاه عصر ایران

بیش از 4 دهه از عمر انقلاب گذشته و زمان و سرعت تحولات علیه ماست. بر خلاف اتوپیای انقلاب؛ ما در منظومه جهان امروز، چندان جایگاهی نداریم و نتوانسته ایم به انسجام در شفافیت و عقلانیت در مناسبات خود با دیگر کشورها برسیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قرارگاه امداد اجتماعی به همت مداحان و هیاتی‌ها راه اندازی شد تا آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهند و به سفارش رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی از راه اندازی کانون همیاران سلامت روان این دانشگاه با شعار «یکی برای همه، همه برای یکی» خبر داد.

خبرگزاری دانا

عالی‌زاده گفت: بیش از 2100 برنامه برای دهه فجر امسال برنامه دیده شده که تا پایان 22 بهمن اجرا خواهد شد که این برنامه‌ها با شعار محوری جشن ملی آغاز می‌شود و در اولین روز این دهه همزمان با سالروز ورود امام خمینی رحمه‌الله علیه ثارالله برنامه‌ریزی شده که راس ساعت 10 با رعایت پروتکل‌ها و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

کارشناسان معتقدند: اگر زن و مرد به منزلت خود واقف باشند و در پاسداری از آن بکوشند، فرآیند تربیتی و شخصیتی آنان بخوبی شکل می‌گیرد و اجتماع سالم می ماند. حجاب و عفاف موجب سلامت روان در مردان و زنان می شود.

خبرگزاری دانا

یکی از وجوه برجسته و آشکار فتوحات انقلاب اسلامی که به همت جوانان رقم خورده موضوع پیشگامی ایران در عرصه های مختلف علمی و پژوهشی است.

خبرگزاری دانا

یکی از وجوه برجسته و آشکار فتوحات انقلاب اسلامی که به همت جوانان رقم خورده موضوع پیشگامی ایران در عرصه های مختلف علمی و پژوهشی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فرهنگستان هنر در دیدار با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس گفت، حدود 60 نهاد فرهنگی در کشور فعالیت می‌کنند که فاقد انسجام و نسبت مناسب در انجام مأموریت‌ها هستند.

خبرگزاری دانا

جمعی از مداحان کشور در لبیک به فرمایشات اخیر حضرت آقا با حمایت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اقدام به تاسیس قرارگاه ملی امداد اجتماعی امیرالمومنین کردند.

خبرگزاری تسنیم

مشاور رییس‌جمهور با اشاره به حاشیه نشینی بالا در منطقه آزاد چابهار، گفت: مجموعه ها را موظف کرده ایم از نیروهای بومی استفاده کنند.

خبرگزاری ایسنا

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که دستگاه قضایی در چارچوب قانون از مطالبه‌گران در حوزه‌های مختلف حمایت می‌کند، گفت: خط قرمز در مسیر حمایت از مطالبه‌گری، حرکت براساس قانون و مستندات است.

خبرگزاری دانا

ربیعی گفت: در دومین جشنواره رسانه ای ابوذر امسال شاهد رشد 11 درصدی ارسال آثار هستیم و این جشنواره قطعا علاوه بر اینکه در حوزه جریان سازی و وحدت بخشی میان رسانه ها نقش مهمی در امیدآفرینی دارد و دبیزخانه دائمی جشنواره ابوذر سال گذشته در استان مرکزی تشکیل شده و فعال است.