دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به اینکه موضوع امر به معروف ونهی از منکر را دنبال و توسعه می بخشیم اظهار داشت: مجموعه انتظامی به عنوان یک نماد و سنبل در نظام می‌تواند تأثیر بسزایی در این مهم داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: براساس 43 سال تجربه در عرصه های مختلف می گویم که اکنون باوجود مشکلات اقتصادی، هم در یک قدمی حل مشکلات قرار داریم و هم در یک قدمی شکست قطعی هستیم که نتیجه آن به اراده ما بستگی دارد؛ اما متأسفانه یاد گرفته ایم حل مشکلات را پاسکاری کنیم و نه به خدا، نه به مردم و نه خودمان ایمان نداریم و سنت های الهی برای ما موضوعیت ندارد و به دنبال حل مشکلات با سازوکارهای دولتی...

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران قوی بدون جامعه قوی ساخته نمی‌شود، گفت: اگر بر نهاد خانواده متمرکز شویم، بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران قوی بدون جامعه قوی ساخته نمی‌شود، گفت: اگر بر نهاد خانواده متمرکز شویم، بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.

خبرگزاری دانا

قناعت بر ضرورت تدوین یک نقشه راه در حوزه زنان تأکید کرد و گفت: بر اساس این نقشه راه که طبق آموزه های دینی، انقلابی و ملی تدوین می شود، باید بدانیم کجا هستیم، وضعیت ما چگونه است و باید به کجا برسیم؟

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس با بیان ایران قوی بدون جامعه قوی ساخته نمی شود، گفت: اگر بر نهاد خانواده متمرکز شویم، بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: شاهد گسترش قابل توجه بزه‌های اجتماعی در جامعه هستیم که این مساله نتیجه افزایش بیکاری و اختلاف طبقاتی در کشور است.

خبرگزاری ایسنا

جانشین معاون دفتر مشاوره و امور شناختی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به برخی نتایج گزارش سامانه ارزیابی وضعیت روانشناختی بهزیستی گفت: بر اساس سامانه خود ارزیابی روانشناختی بهزیستی، 68درصد از مراجعه کنندگان دارای افسردگی خفیف، 16 درصد دارای افسردگی متوسط و 16 درصد دارای افسردگی شدید بوده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از اجرای 99 برنامه شاخص و محوری ویژه بانوان به مناسبت دهه مبارک فجر در استان گلستان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست دانشگاه پیام نور اساتید و فرهیختگان بسیجی را بهترین الگو و موتور محرکه جامعه دانست و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه اساتید فرماندهان جنگ نرم هستند، افزود: در برهه ای که دشمن قصد دارد به فکر، اندیشه و فرهنگ این کشور حمله کند، نقش اساتید و تفکر بسیجی می تواند در خنثی سازی این توطئه ها بسیار موثر باشد.

وب‌گاه عصر ایران

حدود 5میلیون نفر زن سرپرست خانواده وجودارد که 52 درصد این افراد فاقد بیمه و مستمری هستند و 38 درصد هم جزو سه دهک پایین جامعه هستند وقریب به یک میلیون نفر از زنان سرپرست خانواده هم تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند.

وب‌گاه الف

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدت اجرای 5 ساله، قانون برنامه ششم توسعه تمام شده و یک سال دیگر نیز تمدید شده است، گفت: در ماده (80) قانون برنامه دولت مکلف به ارائه لایحه برنامه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است اما هنوز این لایحه ارائه نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدت اجرای 5 ساله، برنامه ششم توسعه تمام شده و یک سال دیگر نیز تمدید شده است، گفت: در ماده (80) این برنامه دولت مکلف به ارائه لایحه برنامه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است اما هنوز این لایحه ارائه نشده است.