دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: روز گذشته طرح ساماندهی اوباش تئاتر شهر برای شهرداری و شورا ارسال شد که تا پایان سال تئاترشهر از این وضعیت خارج شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در نشست توجیهی داوطلبان مربیگری در طرح تشکیلاتی پیشگامان پیشرفت منطقه هرندی گفت: برای اجرای این طرح، 72 تیم تشکیل شده که در هر تیم 14 مربی آموزش دیده حضور دارد، تا باعث کاهش آسیب های اجتماعی شوند.

خبرگزاری ایرنا

جیرفت - کرمان - وقتی حتی دستت خالیست با همین دست خالی هم می شود همدلی آفرید و چاه خانه یک سیل‌زده را حفر و آماده کرد. واقعیت این است که اینجا در قلعه‌گنجِ محروم باران همدلی گروه‌های مردمی بسیاری از آثار سیل را دارد ترمیم می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

مراسم امضاء تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه علامه طباطبائی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با هدف توسعه همکاری‌های آموزشی و تحقیقاتی در حوزه‌های مورد نیاز شورای‌عالی و سازمان‌های مناطق آزاد کشور برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه علامه طباطبائی و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با هدف توسعه همکاری‌های آموزشی و تحقیقاتی در حوزه های مورد نیاز شورایعالی و سازمان‌های مناطق آزاد کشور تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضاء کردند.

خبرگزاری دانا

مسعود قنبری در نشست خبری با اصحاب رسانه برنامه های دهه فجر در استان کرمانشاه را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

تفاهم نامه همکاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و دانشگاه علامه طباطبایی با هدف توسعه همکاری های علمی پژوهشی امضا شد.

خبرگزاری ایرنا

تبلیغات گسترده و نمایش اتوپیای کشورهای خارجی، دعوت های شغلی و تحصیلی از شرکت ها و دانشگاه های خارج از کشور، همه و همه دست به دست هم داده تا برای یک جوان ایرانی بهانه رفتن مهیا شود، حتی اگر دیسیپلین شغلی و یا تحصیلی نازل تری نصیب او شود، رفتن و دل سپردن به مسیر ناهموار بعدی را به ماندن ترجیح می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جشنواره «یاریگران زندگی» در راستای اولویت پیشگیری و به منظور تحقق راهبرد نوین بهره گیری از هم افزایی نیروی عظیم مردمی برای مبارزه با مواد مخدر، در زمستان 1400 برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خودکفایی در صنعت نشر را به عنوان یک سیاست و شعار اصلی در حوزه کاغذ برشمرد و گفت: با جدیت پیگیر نهادینه کردن این شعار در معاونت های مطبوعاتی و اطلاع رسانی و امور فرهنگی این وزارتخانه هستیم.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: وضعیت معیشتی مردم این استان به دلیل نبود برخی زیرساخت‌ها و ضریب بالای بیکاری به توجه بیشتر از سوی نهادهای حمایتی و انقلابی نیاز دارد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان زندان ها با حضور در زندان نیشابور ضمن بازدید از این مرکز به زندانیان نیز دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: حل و فصل مسائل اقتصادی کشور بدون مشارکت مردم و بخش خصوصی غیرممکن و پرهزینه است و تجربه گذشته و بین المللی نشان داده هر کاری با مردم انجام شده موفق تر بودیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر ستاد امر به معروف کشور در نامه ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش درباره مسئله چادرزدایی و پیامدهای مخرب این موضوع هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: براساس 43 سال تجربه در عرصه های مختلف می گویم که اکنون باوجود مشکلات اقتصادی در یک قدمی حل مشکلات قرار داریم و نتیجه آن به اراده ما بستگی دارد.