دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس گروه پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: طی 2 ماه اخیر دو سئوال پرتکرار از خط ملی اعتیاد با شماره 09628 داشته‌ایم که در رابطه با دستگیری معتادان و سئوال در رابطه با ایمنی از کرونا با مصرف مواد بوده، که مورد آخر باور اشتباهی است.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - شاید سه دهه قبل که شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر از تبلیغات های بنرهای خیابانی تا رسانه ملی را مملو کرده بود، هرگز تصور نمی شد امروز این شعار به صورت عملی آنقدر پر رنگ شود که جمعیت سالمند بر جوان پیشی بگیرد و گیلان در میان استان های کشور رتبه اول را در این بخش به خود اختصاص دهد.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - "ملاقات خصوصی" یکی از فیلم‌های اکران شده دومین روز جشنواره فیلم فجر در گرگان است که به اعتقاد بینندگان حال خوب عاشقانه را مانند طراوت شادمانه عطر گلزار گیاهان رنگارنگ دارویی و گذر از جامعه عریان خودخواهی را عرضه کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان جوانان جمعیت هلال احمر که همیشه برای کمک به هموطنان کشور در بحران‌ها پیش قدم بوده اکنون با اجرای طرح پیشگامان پیشرفت و توسعه در محلات محروم شهرها توانسته است بخشی از معضلات اجتماعی و فرهنگی و آموزشی مردم این مناطق را به خوبی برطرف کند که این خود نوید همدلی پایدار می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شیوع جهانی بیماری کرونا و به دنبال آن مشکلات اقتصادی، آسیب های اجتماعی زیادی را درپی داشته است. به گفته کارشناسان از مشکلات مهمی که شاهد افزایش آن در دوران همه گیری کرونا هستیم، اوج گیری رفتارهای اعتیادی مانند مصرف مواد مخدر و استفاده بیش از حد از اینترنت است.

خبرگزاری ایسنا

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از افزایش بودجه فرهنگی و اجتماعی مناطق کم برخوردار تهران در سال آینده خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، در بازدید از محدوده خلازیر، بر اهمیت مدیریت یکپارچه ساماندهی آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر آموزش حضوری دانش آموزان با رعایت پروتکلهای بهداشتی، گفت: متاسفانه کرونا آسیب های مخربی بر سیستم آموزش و پرورش وارد کرده که جبران آنها نیازمند صرف زمان و هزینه و انرژی بسیاری است.

خبرگزاری دانا

سعید رضا عاملی از توجه ویژه شورای عالی انقلاب فرهنگی به سیاست های راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد و گفت: طراحی و تنظیم اسناد بالادستی در حوزه فرهنگی بر مبنای زیست بوم استان ها صورت گرفته است.

خبرگزاری دانا

طبق گفته مسئولان امر اعتیاد؛ عامل بزرگ جرایم خرد و خشونت های خانگی است که اشتغال می تواند بهترین راه پیشگیری از آن و دیگر آسیب های اجتماعی باشد.

خبرگزاری تسنیم

در راستای اجرای بند (40) و همچنین بند (34) جدول مصارف تبصره (14) قانون بودجه کل کشور، 7هزار 300 میلیارد ریال به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شد.

خبرگزاری دانا

با تکیه بر توان ظرفیت های داخلی می توان به پیشرفت های بزرگی دست پیدا که کارخانه کوشاب غرب در ایلام نمونه ای از آن است.

خبرگزاری تسنیم

مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی به بررسی وضعیت اعتبارات حوزه آسیب‌های اجتماعی در لایحه بودجه سال 1401 پرداخت.