دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

حضرت زهرا (س) در جامعه حضور فعال و تاثیرگذاری داشته اند که بانوان می توانند با الگو گرفتن از ایشان با تمام حفظ شئونات یک بانوی مومنه در اجتماع حضور داشته باشند.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در جمع اعضای مجمع جهادگران استان اردبیل به تبیین ویژگی های جهادگران بسیجی و لزوم راه اندازی گروه های جهادی تبیین محور پرداخت و گفت: امروز بسیج همانند دوران دفاع مقدس با کسب بصیرت و آگاهی های لازم در بحث سایبری نیز ورود کرده و با نقش افرینی در مسائل مختلف نقشه های دشمنان را خنثی کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

/ نظام سیاسی اراده‌ای برای حل آسیب‌های اجتماعی ندارد / جامعه‌شناسان و منتقدان می‌ترسند حرف بزنند و مجازات شوند / فکر می‌کنند ما نماینده بیگانگان هستیم

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: مهمترین مسأله در موضوع آلودگی هوای پایتخت عدم خروج خودروهای فرسوده است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: 107 برنامه از سوی کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان تدارک دیده شده که شاخص آنها جشنواره فیلم فجر است.

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - 2 طرح اشتغال‌زایی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و خیران امروز دوشنبه در مرکز ترک اعتیاد گلستان مراغه به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری مهر

اولین دوره «جشنواره هنری انسان تمام» با محوریت ادبیات، گرافیک، موسیقی و تولید محتوا ویژه شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌گردد.

خبرگزاری دانا

شخص که یکی از اهالی روستای چشمه کبود است جهت گرفتن قسط سوم تسهیلات خود به بنیاد مسکن استان ایلام مراجعه کرده که به دلیل عدم پاسخگویی مناسب از طرف بنباد اقدام به خودسوزی می کند.

خبرگزاری دانا

کارشناس مسائل اجتماعی گفت: همه نهادها ودستگاهها باید مبارزه با آسیب های اجتماعی را در اولویت کاری خواد قرار دهند.

خبرگزاری ایسنا

رئیس موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان این‌که این موسسه باید در فرهنگ پژوهی، تمدن پژوهی، جامعه شناسی، علم پژوهی، مطالعات فرهنگ و فناوری، رشته مدیریت علمی و آینده پژوهی جزو برترین‌های کشور باشد، تاکید کرد: موسسه می‌تواند در فرهنگ پژوهی به قطب علمی کشور تبدیل شود.

خبرگزاری مهر

رئیس موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در دیدار با اعضای این موسسه گفت: جزء برترین‌ها بودن کافی نیست و جا دارد موسسه حداقل در فرهنگ پژوهی به قطب علمی کشور تبدیل شود.

خبرگزاری دانا

آمار رسمی در کشورمان، گویای سالانه 230 هزار سقط جنین است که براساس آمارهای موجود در وزارت بهداشت و طبق برخی پژوهش‌ها سالانه 300 تا 400 هزار «سقط جنایی یا غیرقانونی» در کشور انجام می شود، که برای چاره‌اندیشی این فاجعه بزرگ باید در سطح ملی اقدام اساسی صورت گیرد.

خبرگزاری دانا

کارشناسان با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمانشاه، منطقه آزاد قصرشیرین و مرز سومار را جزو پتانسیل‌های خوب اقتصادی استان خواندند و گفتند: در حال حاضر 36 معامله‌گر از شهرستانهای مختلف استان در تالار بورس منطقه ای داریم که اینها سرمایه های دانشی کرمانشاه هستند؛ اینها توانایی دارند با مدیریت منابع مالی کارخانجات غیر فعال را مجدد احیا کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعیت قابل توجهی از زنان کشور را زنان بی‌سرپرست و بدسرپرستی تشکیل می‌دهند که شغلی برای امرار معاش ندارند و همین مساله مشکلات اجتماعی و فرهنگی زیادی را ایجاد کرده است؛ مشکلی که با همت زنان کارآفرین و در صورت دریافت حمایت‌های هدفمند، می‌تواند به راحتی حل شود و باری از دوش جامعه بردارد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی مجلس یازدهم گفت: در نتیجه تغییر قیمت داروها، مسلماً فشار اصلی روی مردم خواهد بود، بر همین اساس دولت باید یارانه‌ای را مشخص و برای این موضوع در نظر بگیرد.