سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

بررسی اختلال اخیر در جایگاه های سوخت رسانی کشور و نشست مشترک کمیسیون بهداشت با ریاست قوه قضائیه از جمله موارد کاری کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دستورالعمل اجرایی بسته تحولی ارتقای مهارت های روانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

رشت _ ایرنا_ مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پوشش 100درصدی طرح نماد یا "نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان" گفت: در سال تحصیلی جاری 20 هزار مدرسه تحت پوشش برنامه‌های این طرح قرار می گیرد.

خبرگزاری ایرنا

رشت _ ایرنا_ خط تلفن نماد " نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان " با حضور دکتر مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، محمد رحمتی مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان راه اندازی شد.

خبرگزاری ایسنا

رییس سازمان زندان‌ها در دومین روز سفر به استان خوزستان با حضور در زندان مسجدسلیمان با کارکنان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

خبرگزاری مهر

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری دراولین نشست هم اندیشی دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده گفت: توانمندسازی و کارآفرینی خصوصا برای زنان سرپرست خانوار یکی از اولویت های معاونت زنان است.

وب‌گاه الف

استاندار تهران با بیان اینکه مسبب بسیاری از مشکلات اجتماعی این استان اشتباهات دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در حال راه‌اندازی قرارگاه حل آسیب‌های اجتماعی هستیم و در این راستا به صورت جداگانه با فرمانده انتظامی، بهزیستی و وزیر کشور مذاکره کرده‌ام.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امنیت مرزها از دغدغه‌های اصلی دولت و حکومت‌ها به شمار می‌رود تا ضمن حفظ تمامیت ارضی از قاچاق اسلحه، مواد مخدر و همچنین اقدامات امنیتی علیه کشور جلوگیری شود به همین دلیل است که امنیت پایدار در هر کشوری در راستای انسداد مرزها شدنی است و از ضرورت و بایدهای هر کشوری به شمار می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاندار تهران با بیان اینکه مسبب بسیاری از مشکلات اجتماعی این استان اشتباهات دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در حال راه‌اندازی قرارگاه حل آسیب‌های اجتماعی هستیم و در این راستا به صورت جداگانه با فرمانده انتظامی، بهزیستی و وزیر کشور مذاکره کرده‌ام.

خبرگزاری ایسنا

مراجع و علمای حوزه علمیه قم در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به کاهش هزینه ارتباطات فضای مجازی به همراه استفاده حداکثری از فرصت‌های فضای مجازی و کاهش آسیب‌ها و تقویت زیرساخت‌ها تاکید کردند و از اهمیت این فضا در ایجاد بستر مطلوب برای شفافیت و مبارزه با فساد سخن گفتند.

وب‌گاه عصر ایران

ما فضای مجازی را فرصت می بینیم که باید در کنار استفاده از ظرفیت های آن، آسیب های موجود را هم تدبیر کنیم.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مراجع و علمای حوزه علمیه قم در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به کاهش هزینه ارتباطات فضای مجازی به همراه استفاده حداکثری از فرصت‌های فضای مجازی و کاهش آسیب‌ها و تقویت زیرساخت‌ها تاکید کردند و از اهمیت این فضا در ایجاد بستر مطلوب برای شفافیت و مبارزه با فساد سخن گفتند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از نظر ما فضای مجازی یک فرصت بی‌نظیر است که می‌تواند در کاهش فساد، افزایش شفافیت، حذف امضاهای طلایی وغیره بیشترین اثر را داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مسائل و مشکلات استان تهران در جلسه امروز مجمع نمایندگان با رئیس جمهور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در شبکه ملی اطلاعات سرویس‌های پرسرعت و مطمئن داخلی به مردم ارائه خدمت خواهند کرد، گفت: شبکه ملی اطلاعات به هیچ وجه به معنای قطع دسترسی به شبکه جهانی و مسدودسازی نیست.