سه‌شنبه 17 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام توانمندسازی محلات را یکی از اولویت های جدی مجموعه دولت توصیف کرد و گفت: با تقسیم کار خوبی که میان نهادهای حاکمیتی و اجرایی انجام شده توسعه محلات به نحو مناسبی در حال انجام است.

خبرگزاری دانا

محسن شیرمحمدی گفت: هالووین جشنی برای پرستش شیطان است که در آن حتی برخی از ادیان الهی نیز مورد اهانت قرار می گیرند.

خبرگزاری ایسنا

دبیرکل اتحادیه انحمن‌های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه حوزه دانش آموزی کارنامه مطلوبی در زمینه آسیب‌های اجتماعی ندارد گفت: از این حیث32 درصد دانش آموزان در معرض خطر، پنج درصد در محدوده پرخطر و یک درصد در محدوده فوریت‌های اجتماعی هستند.

خبرگزاری ایسنا

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده اقدام جدی فرهنگی به زبان نسل جدید را امری ضروری دانست و گفت: نیاز به پشتوانه فقهی، حقوقی و قانونی برای فعالیت های زیرساختی در حوزه زنان داریم.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، ضمن استقبال از برگزاری جلسه‌های تخصصی حوزه بانوان با حضور علما و نخبگان حوزه، گفت: باید با برگزاری جلسه‌های ماهیانه تخصصی با حضور علما و دانشگاهیان، مشکل‌های بانوان در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و راهکار کارشناسانه برای آن ارائه شود.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری ضمن استقبال از برگزاری جلسات تخصصی حوزه بانوان با حضور علما و نخبگان حوزه گفت: بایستی با برگزاری جلسات ماهیانه تخصصی با حضور علمای حوزه و دانشگاهیان، مشکلات بانوان در حوزه های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و برای آنها راهکار کارشناسانه ارائه شود.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - استان سمنان با یکهزار و 767 واحد صنعتی یکی از قطب‌های صنعتی شرق کشور محسوب می‌شود که با داشتن ظرفیت معدنی، دانشگاهی، و فناوری‌های نوین، برای نقش‌آفرینی بهتر در چرخه اقتصادی کشور نیازهایی دارد. در این گزارش صنعتگران استان به بیان ضرورت‌های اساسی واحدهای تولیدی تاکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:: رییس دادگستری شهرستان بهارستان گفت: اضمحلال فرهنگی در جامعه فراگیر شده و برخی زنان جشن طلاق برگزار می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس دادگستری شهرستان بهارستان گفت: ابتذال اخلاقی در جامعه فراگیر شده و برخی زنان جشن طلاق برگزار می کنند.

وب‌گاه عصر ایران

در کشور فرانسه و دیگر کشورهای مدعی تمدن و جهان اولی، ازدواج با محارم به قانون تبدیل شده است و اگر در مقابله این ابتذال‌ها که در فضای مجازی و حقیقی کشور به فرهنگ تبدیل می شود ایستادگی نکنیم فاجعه بزرگی رخ خواهد داد.

خبرگزاری مهر

نشست علمی تخصصی «احیای هویت» با ارائه حامد ایزدیار، پژوهشگر حوزه فلسفه حیات برگزار می‌شود.

وب‌گاه تابناک

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسه هم اندیشی اعضای شورا و شهردار تهران، رییس کمیته ارزیابی شهرداری روند انتصابات را توضیح داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های فراقوه‌ای برای پیشگیری از وقوع جرایم گفت: پیشگیری محدود به معاونت اجتماعی نیست و باید برای رسیدن به نتیجه مطلوب از ظرفیت‌های دیگر نهادها، سازمان‌ها و مردم استفاده کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسه هم اندیشی اعضای شورا و شهردار تهران، رییس کمیته ارزیابی شهرداری روند انتصابات را توضیح داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: نوجوانان مقیم مراکز اصلاح و تربیت و خانواده آن‌ها، سخت نیازمند مهارت آموزی و دانش افزایی در زمینه پیشگیری از اعتیاد هستند زیرا این افراد در محیط‌های ناسالم رشد یافته اند.