چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

اقتصاد مقاومتی می تواند در این روزها راهگشای مشکلات اقتصادی کشور باشدو گره اقتصاد را باز کند.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی کشور نیازمند تقویت و ترویج کار جهادی در همه ابعاد و عرصه ها است و لذا اگر به دنبال پیشرفت و تعالی هستیم باید روز به روز به فرهنگ ایثار، جهاد و کارجهادی اهمیت دهیم چراکه اساس کار انقلاب جهاد است.

خبرگزاری ایسنا

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: توجه به حمل و نقل عمومی برای تبدیل از خودرو محوری به حمل و نقل عمومی نیاز اساسی تهران است و امیدواریم مدیریت شهری آینده به این مهم توجه داشته باشد، تهران باید 12 خط مترو، 250 ایستگاه و 5 هزار واگن و نیز9000 اتوبوس برقی داشته باشد.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ازجمله موضوعاتی که شورای شهر بعدی باید به صورت جدی به آن بپردازد، توسعه حمل و نقل عمومی و آسیب های اجتماعی است.

خبرگزاری ایسنا

بنا بر اعلام سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان این دانشگاه 15 مرداد به پایان می‌رسد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 15 مرداد به پایان می رسد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اعتیاد را از مهم ترین عوامل گسترش آسیب های اجتماعی در کشور برشمرد و گفت: آموزش عمومی و همگانی با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای بزرگ در کشور از جمله راهکارهای جدی در جلوگیری از افزایش اعتیاد به خصوص در نسل های جدیدتر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک مشاور خانواده در رابطه با برخی از علت های بروز آسیب های اجتماعی توضیحاتی داد.

خبرگزاری دانا

باغشهر کرج از قدیم معروف بوده ولی این باغ‌ها روز به روز در حال از بین رفتن است و تا نابودی آن چیزی باقی نمانده است.

خبرگزاری دانا

سلیمان غمشادزهی گفت: اهمیت استفاده از اینترنت برای هیچ کسی پوشیده نیست اما در رابطه با استفاده از فضای مجازی باید قوانین و ملاحظات محکمی را به مرحله اجرا در بیاوریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعتیاد، یکی از آسیب های اجتماعی است که روند صعودی آن باعث نگرانی هرچه بیشتر خانواده ها شده است.

خبرگزاری دانا

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: موضوع تقسیمات کشوری، موضوعی چند جانبه و چند بعدی بوده و تقسیمات کشوری، امکان توسعه و پیشرفت مناطق مختلف را فراهم می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور منتخب ملاطفت، مهربانی و مهرورزی با هم نوعان را از آموزه های امام علی (ع) برشمرد و گفت: دولت باید با استفاده حداکثری از ظرفیت نهادها و موسسات مردمی برای از بین بردن آسیب های اجتماعی تلاش کند.