چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری مهر

یک پژوهشگر و جامعه شناس با اشاره به لزوم تحلیل و بررسی داده های آماری معضلات اجتماعی گفت: تا زمانی که آمار آسیب های اجتماعی به صورت پنهان باشد معضلات حل نشده باقی می مانند.

وب‌گاه عصر ایران

برخورد با متخلفین نظم و آرامش عمومی ضرورتی غیرقابل اجتناب است چرا که اماکن عمومی جای سگ گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست.

خبرگزاری دانا

محمد کاظمی گفت: امروز جوانان ما دیگر در قید و بند نصحیت برای پرهیز از عملی نیستند؛ اما اگر این نصیحت در قالب زبان هنر و به طور غیرمستقیم به جوان القا شود و آثار مخرب این آسیب برای جوان تبیین شود قطعا بسیار تاثیرگذار است.

خبرگزاری ایسنا

رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی گفت: ثبت اختراع 16 فرآورده محصولات استراتژیک (عناب، زرشک و زعفران) و اخذ مجوز "مرکز آموزش های حرفه ای پزشکی" از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بخشی از دستاوردهای شاخص واحد خراسان جنوبی است.

خبرگزاری مهر

یک جامعه شناس و پژوهشگر اجتماعی با اشاره به اینکه مشکلات ناشی از شیوع کرونا مربوط به سوءمدیریت دولت است، گفت: شیوع کرونا و به دنبال آن مشکلات معیشتی سبب افزایش آسیب‌های اجتماعی شده است.

خبرگزاری ایسنا

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان این که وزیر کشور باید سخن و اعتراض مردم را بشنود گفت: برای دولت سیزدهم باید وزیر کشوری انتخاب شود که توانایی لازم برای حل مشکلات کشور را داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام خلاقانه شهرداری مشهد مبنی بر احداث 4100 واحد مسکونی جدید در بافت فرسوده و حاشیه شهر و استفاده از فضای آزاد شد.

خبرگزاری دانا

حمید جمالی گفت: تقریبا همه افراد تا حدودی اضطراب سلامتی را تجربه می کنند، اما وقتی بیش از حد شود، می تواند مضر باشد؛ این استرس در زمان کرونا به شدت حاد شد به گونه ای که آمارهای مراکز مشاوره این مهم را تایید می کند.

خبرگزاری ایسنا

دانشیار ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: شرایط اجتماعی حدودا سه برابر عوامل پزشکی و ژنتیک بر سلامت تاثیرگذارند.

خبرگزاری مهر

شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن افزایش مشکلات اقتصادی و اجتماعی افزایش آسیب های اجتماعی را به همراه خود داشته است؛ معضلاتی که ناشی از فقدان مهارت های فردی و اجتماعی در برخورد با بحران هاست.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

افزایش بی رویه فروشگاه‌های زنجیره ای در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهر یاسوج باعث اعتراض واحدهای صنفی خرده فروش و سوپر مارکت شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اگر بتوانیم محله به محله آسیب های اجتماعی را رصد کنیم و عوامل خطر را شناسایی کنیم، می‌توانیم قدم بزرگی در راستای حل مشکلات برداریم.

خبرگزاری دانا

اعتماد به تولید ملی می تواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند ودراین رابطه کارخانه ها نقش موثری در توسعه اقتصادی کشور دارند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: 12 هزار کودک کار و خیابان تحت پوشش خدمات روزانه بهزیستی بودند که با همکاری تشکل های مردم نهاد این تعداد به 16 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.