چهارشنبه 18 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری مهر

سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی در مجمع تشخیص مصلحت نظام پایان یافت.

خبرگزاری ایسنا

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور اعضا تشکیل شد.

وب‌گاه الف

رییس شورای شهر تهران گفت: در ابتدای دوره به نامه های محرمانه ای از رهبر انقلاب به شورای قبل برخوردیم که منویات ایشان درباره ضرورت صیانت از شهر در حریم و فضای سبز بود. در دوره پنجم در این راه حرکت کردیم و مصوباتی برای حفظ محیط زیست گذراندیم و با بودجه و جریمه قطع درختان، باغات زیادی تملک شد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان البرز گفت: تکیه به توان داخلی و داشتن روحیه نوآورانه و خلاقانه در جهاد دانشگاهی مصداق بارز "ما می توانیم" در سایه کار جهادی است.

خبرگزاری مهر

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم برای دستیاران شغل تعریف کنیم. این کار به صورت لایحه و با همکاری مجلس و سازمان برنامه و بودجه صورت می گیرد.

خبرگزاری دانا

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم در کنار توجه به مشکلات اقتصادی باید به مسائل فرهنگی واجتماعی هم اهتمام داشته باشد، گفت: حل مشکلات اقتصادی کشور نیازمند عزم جدی، اراده انقلابی و رویکرد جهادی مدیران دولت سیزدهم است.

خبرگزاری دانا

حسن‌پور گفت: در مجلس مصوب شده که تمامی پول معادن باید براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در همان استان و شهرستان پس انداز شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آخرین نشست ستاد ساماندهی مشاغل خانگی در دولت دوازدهم با اشاره به سهم سه درصدی مشاغل خانگی از کل اشتغال کشور اظهار داشت: بانک مرکزی، پرداخت 2هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه سالانه به مشاغل خانگی را تصویب و به وزارتخانه اعلام کرده که به زودی توزیع بانکی - استانی آن توسط وزارتخانه تعیین و به استانها ابلاغ می‌شود.

خبرگزاری دانا

پروژه سیمان سمنگان که در سال 82 قرار بود در شهرستان مانه و سملقان احداث شود و در فاز اول آن برای یک هزار و 500 نفر اشتغال زایی ایجاد شود هم اکنون بعد از 19 سال همچنان سرنوشت نامعلومی دارد.

خبرگزاری دانا

الهه حقگو گفت: متاسفانه در کشور به شدت در غنی‌سازی اوقات فراغت ضعف برنامه‌ای و مدیریتی داریم و کرونا این مهم را نمایان و تشدید کرد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در آیین پایانی دوازدهمین جشنواره ملی رسانه های دیجیتال با بیان اینکه فضای دیجیتال در همه حوزه های زندگی بشری اتفاقات گسترده ای را پدید آورده، گفت: در این فضا می توانیم انسان را به انسان پیشا سایبر و پسا سایبر تقسیم کنیم.

خبرگزاری ایسنا

توسعه سامانه جامع انتخابات و الکترونیک نمودن فرآیندهای 4 نوع انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شوراهای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری، ارائه موبایل اپلیکیشن ویژه ثبت نام داوطلبین ارائه موبایل اپلیکیشن "انتخاب ایران"، توسعه هوشمندسازی مدیریت شهری و روستایی از طریق طراحی و اجرایی نمودن سامانه های این حوزه، راه اندازی سامانه جامع امداد و بازسازی دولت (سجاد) و توسعه سامانه...

خبرگزاری ایسنا

بالفعل سازی ظرفیت جوانان و زنان در وزارت کشور، افزایش کمی و کیفی انتصاب مدیران زن در وزارت کشور و سایر دستگاه‌های اجرایی، تقویت نقش زنان مدیر در ارکان تصمیم گیری و تصمیم سازی، حمایت از فعالان و کارآفرینان زن در حوزه اقتصادی، حمایت و پیگیری رفع مشکلات زنان زندانی و خانواده های زندانیان، حمایت از برندسازی تولیدات بومی زنان در استان‌های مختلف، حمایت از تسهیل اعطای مجوز به برخی مشاغل زنان...

خبرگزاری ایسنا

سرپرست دفتر توسعه و نظارت بر موسسات و مراکز غیردولتی سازمان بهزیستی کشور گفت: در حال حاضر 2534 مرکز مثبت زندگی فعال در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات هستند و از اصول و مبانی این مراکز شامل خانواده محوری، دولت الکترونیک، ایجاد شفافیت، ارزش دادن به تخصص ها به ویژه تخصص مددکاری و در رأس همه این اصول اصل محله محوری و توجه به مناطق حاشیه‌ای و آسیب‌خیز حمایت می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قبادی دانا گفت: یکی از فعالیت های خوبی که در دستور کار قرار دارد رصد محله محور آسیب های اجتماعی است.