شنبه 7 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم الهدی: در مبنای فقهی، علما نسبت به نهی از منکر می گویند از نفرت قلبی به گناه شروع می شود تا برخورد فیزیکی / هرکس باید در حوزه اقتدار خودش نهی از منکر کند / نمی شود که در مقابل همه این بی حجابی ها بگوییم دستگاه ها کارشان تبیین و توجیه است؛ حاکمیت مکلف به اعمال اقتدار است باید با قدرت جلوی حرام را گرفت سید احمد علم‌الهدی در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور زائران و مجاوران...

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد گفت: یک وقت ما می خواهیم بانوان ما به حد شایستگی ذاتی خودشان عامل به حجاب باشند و بدیهی است باید برای این هدف، کار فرهنگی کرد و عامل به تبیین بود اما در نهی از منکر، با بی حجابی سروکار داریم که منکر شرعی است و باید نهی از بی حجابی به عنوان منکر شرعی صورت بگیرد.

وب‌گاه الف

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: یک وقت ما می خواهیم بانوان ما به حد شایستگی ذاتی خودشان عامل به حجاب باشند؛ بدیهی است باید برای این هدف، کار فرهنگی کرد اما بی حجابی منکر شرعی است و باید با آن مقابله صورت بگیرد.

وب‌گاه گسترش

مدت زمان زیادی است که شهرداری تهران قرار است با مافیای کودکان کار برخورد کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بخش معدن به‌عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد ایران با داشتن ذخایر غنی و متنوع، ظرفیت بالایی برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال دارد. با وجود این ظرفیت‌ها، سهم معدن از تولید ناخالص داخلی (GDP) ایران تنها 2 تا 2.5‌درصد است که این عدد شامل صنایع مرتبط با معدن نیز می‌شود. از دیگر سو، تجربه کشورهای موفق در توسعه معدن‌کاری نشان می‌دهد که با سیاست‌های مناسب و کاهش موانع، می‌توان از این بخش به...

خبرگزاری تسنیم

جمعی از اقتصاددانان با صدور بیانیه‌ای از سعید جلیلی حمایت کردند.

خبرگزاری تسنیم

معاون حقوقی اتاق تعاون گفت: در ماده 119قانون برنامه هفتم پیشرفت، دولت مکلف است ظرف یکسال از لازم الاجرا شدن این قانون، نسبت به تعیین سهم بخش تعاون و خصوصی در رشد اقتصادی کشور اقدام کند.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 21 تهران از جمع آوری 278 متکدی و کودک کار در طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی در این منطقه خبر داد.

وب‌گاه الف

خبرهای از روایت تصویری ارغوان، انتشار تیزر یک رویداد سینمایی، حکم دبیر جشنواره تئاتر مریوان و... از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.

وب‌گاه الف

جلسه برگزاری تامین و نظم امنیت مراسم عزاداری دهه اول محرم به ریاست جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در ستاد فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

سیمین یعقوبیان گفت: هر روزه شاهد بی انضباطی قیمت ها در کالاهای اساسی و ضروری هستیم و گزارشات مختلفی مبنی بر کاهش سرانه ها اعم از سرانه مصرف گوشت و شیر و. .. به گوش می رسد. این در حالی است که وقتی جوانی تصمیم بگیرد ازدواج کند (در صورتی که شانس یافتن کار مناسب نصیب آن شود) تا بخواهد دست بجنباند و با پس انداز کردن، برای ازدواج برنامه ریزی کند، ناگهان درگیر هزینه های درمان پدر و مادر بازنشسته...

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم در مجلس دوازدهم گفت: دولت بعدی باید شناسایی خانه‌های خالی و تکمیل سامانه املاک را با جدیت پیگیری کند و در راستای تسهیل زندگی و پیشرفت کشور، صدای مردم باشد تا از این طریق بازار عرضه و تقاضای مسکن را به تعادل برساند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی زهرا گلپایگانی را به‌عنوان دبیر مد و لباس را منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل بنیاد ملی عفاف و حجاب معتقد است: رییس جمهور آینده باید به حوزه زنان نگاه تخصص محور داشته باشد و این حوزه در دولت چهاردهم نباید دستخوش سلایق سیاسی قرار بگیرد.