جمعه 8 تیر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر آموزش و پرورش گفت: تا پایان سال جاری بیش از 13هزار کلاس درس و نزدیک به سه هزار فضای آموزشی جدید در کشور احداث می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار خراسان شمالی در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور دغدغه ها در خصوص مدیریت پارک ملی گلستان را مطرح کرد و گفت: به نظر من این پارک یک پارک ملی و متعلق به همه ی ایران است و مدیریت و تصمیم گیری در خصوص بهره برداری و سایر امور مربوط به این پارک، باید فراتر از تصمیمات استانی باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست هم اندیشی استانداران کشور با محور جوانی جمعیت و با حضور وزیر آموزش و پرورش، استانداران و مدیران کل بانوان استانداری ها و به ریاست وزیر کشور برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتصاب «زهرا گلپایگانی» به عنوان مشاور اجتماعی این وزارتخانه از او خواست تا مسائل حوزه زنان در سطح وزارتخانه و در میان اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را با دقت و جدیت دنبال کند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون اول قوه قضاییه گفت: مجموعه دستگاه قضا از ابداع الگوهای کارآمد و نوین حقوقی در استان خراسان رضوی نظیر ایجاد مجتمع «شوق زندگی» و «دادگاه اطفال» در مشهد حمایت می کند.

وب‌گاه الف

وزیر کشور در نشست هم اندیشی استانداران بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور در نشست هم اندیشی استانداران بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور گفت: استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب‌ترین وضع ممکن برگزار شود.

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور از معلمان خواست تا برای باز شدن گره ذهنی دانش آموزان تلاش کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریزها تعیین کننده است چه حفظ آن و چه از دست دادن آن.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریزها تعیین کننده است چه حفظ آن و چه از دست دادن آن.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد. دشمن دست روی موضوع مهمی برای شکستن ما قرار داده است، اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریزها تعیین کننده است چه حفظ آن و چه از دست دادن آن.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: متکدیان بیشتر در مناطق یک، 4، 5، 17، 20 و21 بودند و معتادان متجاهر نیز بیشتر در مناطق 4، 11، 12، 15 و 16 پراکنده بودند. کودکان کار و خیابان نیز در مناطق 4، 5، 8، 11، 15 و 20 پراکندگی بیشتری داشتند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه ما امروز همه نسبت به ناهنجاری‌های اجتماعی مسئولیت داریم و باید به وظایف خود عمل کنیم گفت: فراجا وظایف ذاتی و قانونی در حوزه عفاف و حجاب، به موجب قوانین مختلف و مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی دارد.