شنبه 7 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه مشرق نیوز

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی جز هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400 بود و با کسب 999 هزار و 718 رای، نفر چهارم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دفتر ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با قطعی شدن ثبت نام 80 نامزد بسته شد، نامزدهایی که با خروار خروار وعده و قول و شعار به ستاد انتخابات آمده بودند، اما آیا این شعارها پشتوانه اجرایی دارند یا...

وب‌گاه مشرق نیوز

با به پایان رسیدن مهلت پنج روزه ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری، 80 نفر از چهره‌های سیاسی و اجرایی کشور در این انتخابات ثبت‌نام کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت خانواده به خانواده بزرگ ایران متعهد میشود که تمام تلاش خود را بکار گیرد تا با همراهی آنها در طی یک دوره چهارساله، تورم و بیکاری تک رقمی، رفع فقر مطلق، رشد اقتصادی 6 تا 8 درصدی، افزایش دو برابری امید به آینده و کاهش محسوس آسیب های اجتماعی را محقق سازد.

وب‌گاه مشرق نیوز

داوطلب کاندیداتوری انتخابات گفت: به مردم متعهد می‌شوم که تمام تلاش خود را برای رفع فقر مطلق، رشد اقتصادی 6 تا 8 درصدی، افزایش دوبرابری امید به آینده و کاهش محسوس آسیب‌های اجتماعی محقق سازد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس شورای شهر تهران با اشاره به کاندیداتوری شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری، یادآور شد: این تجربه دوبار دیگر نیز پیش آمده و شهرداران سابق که شرکت کردند، مرخصی کتبی از شورا گرفتند و یک نفر از معاونان را به صورت جانشین معرفی کردند. در مسائل تبلیغاتی شهرداری هیچ‌گونه دخالتی نخواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد شریعتمداری در جمع فرهنگیان گفت: تازمانی که معلمان احساس عزت و منزلت نداشته باشند و درآمد و معیشت آنها آبرومند نباشد نمی توان به ایجاد تحول در آموزش و پرورش امیدوار بود

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مردم در اولین اجلاسیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای به کار خود پایان دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مردم در اولین اجلاسیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای به کار خود پایان دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار خراسان شمالی در مراسم تجلیل از فجریاوران و کمیته های برتر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان، هدف از گرامیداشت ایام دهه فجر و سوم خرداد را زنده نگه داشتن یاد شهدا و دلاور مردانی خواند که در برابر قدرت های سلطه و استکبار جهانی ایستادگی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همایش پیاده روی خانوادگی، همزمان با سراسر کشور و به مناسبت دهه کرامت با مشارکت شهرداری، هیات ورزش‌های همگانی و اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هشدار داد: نوع مواجهه برخی از نیروهای انتظامی که وظیفه تامین امنیت جامعه را بر عهده دارند با بخش هایی از جامعه که سبک زندگی متفاوتی را به هر دلیل، برگزیده است، به جای فهم درست ریشه های بحران و نسخه پیچی مسئولانه و خردمندانه و نه امنیتی و تقابلی، تنها نمونه ای از فهم بحران و به اصطلاح مدیریت آن است که اینگونه برخوردها باعث تشدید رودررویی و منازعه در جامعه شده...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر آموزش و پرورش گفت: تا پایان سال جاری بیش از 13هزار کلاس درس و نزدیک به سه هزار فضای آموزشی جدید در کشور احداث می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار خراسان شمالی در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور دغدغه ها در خصوص مدیریت پارک ملی گلستان را مطرح کرد و گفت: به نظر من این پارک یک پارک ملی و متعلق به همه ی ایران است و مدیریت و تصمیم گیری در خصوص بهره برداری و سایر امور مربوط به این پارک، باید فراتر از تصمیمات استانی باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست هم اندیشی استانداران کشور با محور جوانی جمعیت و با حضور وزیر آموزش و پرورش، استانداران و مدیران کل بانوان استانداری ها و به ریاست وزیر کشور برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتصاب «زهرا گلپایگانی» به عنوان مشاور اجتماعی این وزارتخانه از او خواست تا مسائل حوزه زنان در سطح وزارتخانه و در میان اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را با دقت و جدیت دنبال کند.