پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه خبر آنلاین

چندماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم برگزار می شود، در همین راستا به ویژگی هایی که یک رئیس جمهور باید داشته باشد، می پردازیم.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با بیان اینکه مهمترین هدف قیام عاشورای حسینی، امر به معروف و نهی از منکر بوده، گفت: به همین دلیل است که اولین هفته ماه محرم الحرام را هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - معاون سوادآموزی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: مراکز یادگیری محلی استان از 49 مورد در سال گذشته به 53 مرکز افزایش یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا، پرتکرارترین جرایم در حوزه فضای مجازی را جرایم مالی، برداشت غیر مجاز و کلاهبرداری های اینترنتی عنوان کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: در جرایمی مانند انتشار عکس یا اطلاعات خصوصی، آبرو و حیثیت افراد آسیب می‌بیند و حتی اگر مجرم نیز به زندان برود قابل جبران نیست و باعث افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه نیز می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا، پرتکرارترین جرایم در حوزه فضای مجازی را جرایم مالی، برداشت غیر مجاز و کلاهبرداری های اینترنتی عنوان کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان گفت: تاکنون 17 تفاهم‌نامه همکاری و تعامل در زمینه‌های مختلف برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بین دستگاه های اجرایی مرتبط با این موضوع در استان کردستان منعقد شده است.

خبرگزاری ایسنا

جانشین فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی در بخش تامین امنیت و آرامش مرجع و سخنگوی مردم است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: تفاهم نامه همکاری مشترک بین جمعیت هلال احمر کرمان و اداره کل ورزش و جوانان استان در راستان غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی، منعقد شد.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان گفت: 40 محله حاشیه نشین در لرستان وجود دارد که جلب مشارکت محلی در محلات در دستور کار می‌باشد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: طرح‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی در این استان با مشارکت و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد قابلیت اجرایی می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: جهت‌دهی به علایق و سلایق جوانان در کاهش آمار آسیب‌های اجتماعی امری ضروری محسوب می‌شود و تنظیم الفبای زندگی، آینده روشنی پیش روی جوانان این استان قرار می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام این که 63.5 درصد از کنکوری‌های استان را دانش آموزان رشته تجربی تشکیل می‌دهند، نسبت به تبعات بی‌رغبتی برای تحصیل در دیگر رشته‌ها هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه جانمان را برای تامین و خفظ امنیت می دهیم، گفت: پلیس در مسیر رشد و تعالی و این پیشرفت ها باعث دلگرمی و امیدواری مردم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه جانمان را برای تامین و خفظ امنیت می‌دهیم، گفت: یکی از اقدامتی که در ایام اخیر در دستور کار قرار داده‌ایم، تشدید اقدامات مقابله‌ای با مخلان نظم و امنیت به ویژه اراذل و اوباشی است که به حقوق مردم تعدی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - در راستای توان افزایی خانواده طی چند سال اخیر، دولت طرح گفتگوی ملی خانواده را با همکاری انجمن جامعه شناسی کشور به اجرا گذاشته است که معضلات و مشکلات حوزه این اجتماع کوچک را در هر منطقه و استان بصورت بومی و محلی دنبال می کند که اجرای این طرح می تواند در انسجام خانواده و بازگشت این نهاد به کارکردهای واقعی خود بسیار کمک کننده باشد.