پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت از ثبت نام 12 هزار واحد تولیدی و صنعتی در سامانه تاپ خبر داد و گفت: تاکنون پنج هزار پروژه تقاضای فناورانه برای واحدهای تجاری، صنعتی و معدنی ثبت شده است.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - طرح‌های خودکفایی، اشتغال و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار از جمله برنامه‌های دولت است که می تواند در شرایط مشکلات و تنگناهای اقتصادی، اثربخشی برنامه‌های حمایتی از زنان سرپرست خانوار را بیشتر نمایان کند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم گفت: ارتقای سطح آگاهی های عمومی در فضای مجازی مساوی با کاهش گمنامی مجرمان است.

خبرگزاری ایسنا

مراسم عاشورای حسینی امروز با حضور مقامات ارشد حوزه اجتماعی در گرمخانه خاوران برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - امام جمعه گناوه گفت: احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی ازمنکر از اهداف و عوامل اصلی قیام خونبار امام حسین (ع) در روز عاشورا بوده است.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح غربالگری نماد امسال برای تمام دانش‌آموزان سراسر کشور در همه مقاطع اجرا می شود گفت که شیوه اجرای این طرح در آینده به اطلاع استان ها خواهد رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - غلامرضا روحانی ملقب به اجنه که او را «شاعر مشکلات مردم» نیز نامیده اند از جمله شاعران و طنزپردازان جریان ساز و صاحب سبک ادبیات طنز ایران به شمار می‌آید که سبک فکاهی و طنز پس از او، ملهم از آثار ساده اما پرمغز وی محسوب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - امام جمعه رفسنجان گفت: تا اربعین امسال با کمک موکب ها 500 زندانی جرائم غیرعمد در این شهرستان آزاد و به آغوش خانواده هایشان باز می‌گردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد مبارزه با مواد مخدر در هفت سال گذشته دولت تدبیر و امید توانسته جمهوری اسلامی ایران را به عنوان پرچمدار مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ به جهان معرفی کند.

خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - مسئولان باشگاه امید گناوه می گویند: درصورتی که مسئولان استانی و شهرستانی از تیم فوتبال این باشگاه حمایت و پشتیبانی مالی نکنند بناچار امتیاز تیم‌های آن باشگاه را درلیگ کشور به فروش می‌رسانند.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان‌های غرب کرمانشاه ظرفیت‌های بسیار زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت دارد از این رو دنبال جذب سرمایه‌گذار برای این مناطق هستیم.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - پایگاه جمعیت همیاران سلامت در شهرستان دالاهو با حضور جمعی از مسوولان روز پنجشنبه به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری نسبت به تقلیل جمعیت گفت: کاهش جمعیت و افزایش سن ازدواج در کشور خطری جدی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برگزاری هفت انتخابات در سطح ملی و استانی در کشور، ارتقای امنیت و آرامش عمومی در کشور و تحقق آیین نامه ساماندهی مبادله در بازارهای غیر رسمی موقت کشور از اقدامات مهم هفت سال اخیر وزارت کشور بوده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - در هفت سال گذشته اتفاقات مثبتی در حوزه اجتماعی، سیاسی و امنیتی استان کرمانشاه افتاده است؛ از برگزاری پنج انتخابات آرام تا رشد 205 درصدی سمن‌ها و تحقق آرزوی دیرینه کرمانشاهی‌ها.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار میانه گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای تبیین عملکرد و تلاش‌های یکساله مسوولان و دستگاه‌های اجرایی است.