پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - محبوبه وحدانی، از اهالی روستای «قلی» در شهرستان جاجرم خراسان شمالی است که رتبه نخست کنکور دکتری را از آن خود کرده، از هم‌اکنون به خود قول داده است تا ارائه خدمات مشاوره را از زادگاهش آغاز کرده و گره‌گشای مردم این منطقه محروم باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش گفت: غربالگری برای تمام دانش‌آموزان در مناطق قرمز، زرد و سفید اجرا می‌شود و زیرساخت اجرای این بخش، سامانه جامع «نماد» به عنوان یکی از برنامه‌های تحولی در زمینه پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته سربازان بی‌سواد و کم سواد تحت پوشش سوادآموزی قرار می‌گیرند که این اقدام به ارتقای نرخ در این بخش منتهی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت از آسیب های اجتماعی جزییات طرح «نماد» را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

گچساران - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان باشت گفت: از ابتدای شروع به فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون 22 هزار متر مربع فضای ورزشی در این شهرستان احداث شده است.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: هم اکنون 13 هزار زن سرپرست خانوار از خدمات بهزیستی استان بهره می برند.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: برای دستگاه قضایی برخورد قاطع با جرائم خشن و کسانی که نظم و امنیت عمومی را مختل می کنند در اولویت قرار دارد.

خبرگزاری ایسنا

خطیب موقت نماز جمعه تهران در پیامی به مناسبت «هفته امر به معروف و نهی از منکر»، با بیان اینکه نظارت عمومی، تضمین کننده خیر جامعه است، بر ضرورت احیای مطالبه‌گری از حاکمیت تأکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در پیامی به مناسبت «هفته امر به معروف و نهی از منکر»، با بیان اینکه نظارت عمومی، تضمین کننده خیر جامعه است، بر ضرورت احیای مطالبه‌گری از حاکمیت تأکید کرد.

خبرگزاری دانا

زندگی پرچالش دختری به نام سارا در «شکلات تلخ» شبکه پنج بازسازی می شود.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش البرز اعلام کرد:100 هزار دانش آموز این استان از برنامه های غنی سازی اوقات فراغت تابستانی درفضای مجازی با شعار" هردانش آموز یک مهارت " بهره مند شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه پیشگیری از اعتیاد رابطه دوسویه‌ای با اقدامات فرهنگی دارد، گفت: حوزه فرهنگ، هنر، رسانه و فضای مجازی می‌تواند کار پیشگیری را آسان کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حرکت توسعه‌ایی دولت تدبیر و امید با وجود همه تحریم‌ها و شرایط سخت داخلی و خارجی متوقف نشده و در حوزه عمرانی و اقتصادی همچنان پیش می‌رود و دولت تلاش خود را ضمن رفع کاستی‌های زیرساختی، معطوف به رونق تولید و رفع مشکلات کرده و موفقیت‌های خوبی را نیز در این راستا بدست آورده است.

خبرگزاری ایسنا

برابر آنچه تا کنون از سوی ستادملی مبارزه با کرونا و وزارت آموزش و پرورش اعلام شده بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید در وضعیت قرمز، غیرحضوری، در وضعیت سفید حضوری و در وضعیت زرد نیمه حضوری خواهد بود. در این میان فعالیت های پرورشی مدارس که نیازمند حضور، تعامل رو در رو و فعالیت های فوق برنامه هستند بیش از جنبه آموزش تحت الشعاع قرار گرفته اند.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: به صورت روزانه طرح‌هایی در سراسر کشور افتتاح می‌شود که نشان می‌دهد دولتمردان در حال خدمت‌رسانی هستند و این خدمات شگفت انگیز جمهوری اسلامی قابل تقدیر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به نقش پلیس در تامین نظم و آرامش مجالس عزاداری، از آمادگی پلیس پیشگیری برای برگزاری با شکوه و تامین نظم و امنیت مناسبت‌های محرم و صفر با 21 هزار گشت انتظامی، پیاده و همیاران محرم خبر داد.