پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به نقش پلیس در تامین نظم و آرامش مجالس عزاداری، از آمادگی پلیس پیشگیری برای برگزاری با شکوه مناسبت های محرم و صفر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه بی تفاوتی نسبت به امور و مسائل مختلف منکر است، گفت: فرهنگ مسوولیت‌پذیری بوسیله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ایجاد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - فیلم کوتاه پلاک تهران به نویسندگی و کارگردانی علیرضا محزون از آستانه اشرفیه گیلان به جشنواره Muslim Film استرالیا راه یافت.

خبرگزاری ایسنا

شهردار سنندج گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به مناطق حاشیه ای بویژه نواحی منفصل شهری با برنامه ریزی صورت گرفته چندین پروژه عمرانی و رفاهی با مشارکت سپاه و این شهرداری اجرا خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «حسن شیروانی» عکاس ایرنا در مجموعه عکس «آزوهای بزرگ؛ کوچک» رویای کودکان حاشیه‌نشین را به صورت نمادین مقابل دوربین بازآفرینی کرده تا همچون شاعری روایت‌های تلخی را سراید که رویاهای شیرین کودکانه را به مثابه کابوسی تلخ، آشفته می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت عملکرد دولت توسط دشمنان نظام و برخی از مخالفین داخلی تحریف می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

فرماندار شهرستان شهریار از بهره برداری 107 پروژه در حوزه های آموزشی، عمرانی، فرهنگی و... با اعتبار 470 میلیارد تومان در سطح شهرستان شهریار و در هفته دولت خبر داد.

خبرگزاری مهر

وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی گفت: با راه اندازی دو مرکز جامع در صندوق بازنشستگان صدای این افراد بیشتر از قبل شنیده میشود و همچنین در جهت رفع مشکلات اقدام خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه صدای بلند بازنشستگان و مخاطبان که با ما در ارتباط هستند و محرومیت هایی در زندگی دارند را خوب نمی شنویم و خوب نمی بینیم گفت: امروز خوشنودم که دو مرکز جامع ارتباط با ذی‌نفعان (SRM) و مرکز نوآوری صبا افتتاح شد. مرکز ارتباط با ذینفعان در واقع همان سمعک و عینک ماست که کمک می کند خوب ببینیم و بهتر بشنویم.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رییس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: 142 روحانی برای تبیین شعائر دینی در ماههای محرم و صفر به روستاها این شهرستان اعزام شدند.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - امام جمعه بنجار در شمال سیستان و بلوچستان مهم ترین نقش رسانه و خبرنگاران را بیان مطالبات مردم دانست و گفت: رسانه‌ها بطور متحد و منسجم مشکلات منطقه سیستان را با قلم و بیانی شیوا مطرح کنند.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: برگزاری کنگره شهدا نقش موثر این استان در جنگ تحمیلی را برای عموم جامعه به خصوص نسل جوان به خوبی تشرح و تبیین کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل بهزیستی کرمانشاه گفت: 6 هزار و 500 مرکز شامل مهدهای کودک، مراکز نگهداری توانبخشی معلولان و سالمندان، بیماران روانی، کلینیک‌های اجتماعی، موسسات و سایر مراکز مرتبط با بهزیستی با نظارت این اداره کل در استان فعال است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - راه‌اندازی پویش «احسان ماسک» در کلان‌شهر تبریز در هفته‌های اخیر به نمادی برای ترویج سنت حسنه نذر و احسان برای مقابله با ویروس مرگبار کرونا، به ویژه در ایام عزادارای سرور و سالار شهیدان تبدیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - شاخص سواد طی سال های فعالیت دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی که همواره پایین نشین جدول کشوری بود، رشد بسیار خوبی داشته و با پیشرفت 2.1 درصدی، خیز بلندی برای غلبه بر بی‌سوادی در این استان برداشته شده است.