پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا -- محرم است و مردمان سرزمینمان هرکس بنا به اعتقاد خویش آماده ادای نذری می شود؛ در محرم های پیش از کرونا، هر ساله هزاران هزار کیلو برنج و اقلام خوراکی دیگر ضیافت یاری رسانی علم می کردند و مراسم از پس مراسم؛ البته که صفایی داشت و لذت این باورها شیرین است اما به ما آموخته اند فرزند زمان خویشتن باشیم و امروز در تغییر نحوه عزاداری بر اثر کرونا آوای نذر کتاب داغ تر از همیشه است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: در راستای ارائه مشاوره تربیتی و مهارت‌های زندگی به والدین و کودکان، بانوان فرهیخته استان مشارکت می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

معاون وزیر کشور از کاهش 8 درصدی آمار طلاق در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به زمان مشابه آن در سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، از ایجاد پرونده الکترونیکی برای خانواده های تحت پوشش و الکترونیکی و متمرکز شدن پرداخت یارانه به مراکز غیردولتی همکار از سال 98 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - دفتر امور زنان و خانواده استانداری همدان با مرکز وکلای قوه قضاییه تفاهم‌نامه‌ای در 11 بند با هدف کاهش آسیب‌های حوزه زنان، کودکان و خانواده امضا کرد.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - ساوه با قدمتی چهار هزار ساله و تاریخ غنی از مشاهیر و بزرگان ادبی، هنری و نویسندگان فاخری بهره مند است و همواره شعر، موسیقی، کتابت، تئاتر و به طور کلی هنر در میان ساکنان این دیار رونق و رواجی داشته و دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور همزمان با هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور ماه)، دستاوردها و اقدامات مهم این معاونت را در دولت یازدهم و دوازدهم تشریح کرد و گفت: هر سال مهارت‌های زندگی به 60 هزار زن سرپرست خانوار و اعضای خانواده آنها آموزش داده می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

هم زمان با هفته دولت، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، دستاوردها و اقدامات مهم این معاونت را در دولت یازدهم و دوازدهم تشریح و از ایجاد پرونده الکترونیکی برای خانواده های تحت پوشش و متمرکز شدن پرداخت یارانه به مراکز غیردولتی همکار از سال 98 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاونت امور زنان و خانواده در دولت دوازدهم دارای دستاوردهایی قابل‌توجهی است که از مهمترین آنها می‌توان به افزایش مشارکت اقتصادی زنان و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با تشکیل سازمان امور اجتماعی کشور، مباحثی مانند ارتقای سلامت و نشاط اجتماعی و کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی از جمله وظایف این سازمان قرار گرفت و بعد از گذشت سه سال فعالیت اکنون شاهد تدوین اطلس آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌هایی برای کاهش طلاق و اعتیاد تا ساماندهی کودکان کارو متکدیان و راه اندازی دفاتر تسهیل گری و بسیج سازمان های مردم نهاد در کمک به اتفاقات و بحرانی های نظیر...

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گفت: امید است با کشف و معرفی تجارب برتر و اثر بخش زمینه تعالی و رشد همه جانبه آینده سازان این مرز و بوم را فراهم کنیم و بتوانیم گام‌های بلندی در جهت ارتقای هویت متربیان برداریم.

خبرگزاری مهر

مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت از آسیب های اجتماعی جزییات طرح «نماد» را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - همزمان با سومین روز از هفته دولت، مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی فردیس با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز سه شنبه آغاز به کار کرد.

خبرگزاری مهر

مدیر کل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور، مهمترین اقدامات و دستاوردهای این حوزه در دولت را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور، مهمترین اقدامات و دستاوردهای این حوزه در دولت تدبیر و امید را تشریح کرد و گفت: بیش از 13 میلیون نفر در دولت تدبیر و امید از خدمات مشاوره و روانشناختی سازمان بهزیستی بهره‌مند شدند.

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور، مهمترین اقدامات و دستاوردهای این حوزه در دولت تدبیر و امید را تشریح کرد.