یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری تسنیم

مصوبات اولین جلسه شورای عالی جهادسازندگی، امور عشایر و توسعه روستایی توسط رئیس جمهور ابلاغ شد از این مصوبات می توان به ایجاد 10 هزار شغل با صنایع خلاق روستایی اشاره کرد.

خبرگزاری دانا

یک مرکز خوب برای کودکان کار و خیابانی بنام «فرزندان رحمت» ایجاد شده تا آنها را آموزش داده و نگهداری می‌کند.

خبرگزاری دانا

زهره صالحی گفت: در سایه سبک زندگی غربی و افزایش تجرد، زنان مجرد بسیار تنها شده‌اند و برای رهایی از این تنهایی به حیوانات خانگی روی آورده‌اند.

وب‌گاه گسترش

عضو هیئت رئیسه شورای شهر در مورد علت بزه و آسیب‌های اجتماعی گفت: از مواردی که موجب گسترش شیوع بزه می‌شود بیکاری است و در صورتی که شرایط برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی فراهم شود، این معضلات کاهش خواهد یافت.

وب‌گاه گسترش

علیرضا زاکانی پزشک شهردار، چهره آشنای دنیای سیاست است که از 11 شهریور سال 1400 سکان شهرداری تهران را به دست گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مصوبات اولین جلسه شورای عالی جهادسازندگی توسط رئیس جمهور ابلاغ شد که در آن به اقتصاد و اشتغال روستایی توجه ویژه شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ماه های نخست که حضور داشتم تعداد زیادی مشاور آورده بودند که حتی یک روز تجربه کار در سازمان ها نداشتند. در جلسات پیدا بود یک ذهنیت به شدت معیوبی نسبت به کارکنان دارند. تصورشان این بود که هرکسی قبل از این بوده در همه جا دزد، فاسد و اهل زدوبند بوده اند، و این ها با یک تیم، قرار است پاکسازی عمیق به منظور اصلاح امور انجام بدهند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید از احداث 50 مدرسه و یکصد روستامهد توسط این موسسه در مناطق محروم خبر داد و گفت: در آستانه سال تحصیلی پویش نوشت افزار جهت تأمین لوازم التحریر دانش آموزان محروم اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دریافت نشانی منزل هشت هزار و 700 معلول برای مناسب سازی معابر، تلاش برای بهره برداری از پارکینگ امیر کبیر در منطقه 14، راه اندازی دومین مرکز کار آفرینی گرمخانه مهر در منطقه 19 و ایمن سازی بوستان ها از مهمترین اخبار شهر تهران در هفتم شهریور 1401 است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاندار تهران گفت: تاکنون حدود 20 هزار نفر ظرفیت برای نگهداری معتادین متجاهر ایجاد شده و اقدامات عملیاتی و اجرایی برای ایجاد 5 تا 6 هزار ظرفیت باقی مانده پیگیری می شود.

خبرگزاری دانا

ابهت، مدیرکل بهزیستی استان یزد، گفت: 2هزار و 500 نفر زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان یزد هستند که خدمات حمایتی دریافت می کنند.

خبرگزاری دانا

فریبا قدرتی گفت: طلاق یکی از واقعیت های تلخ جامعه بوده که متأسفانه روند روبه رشد با توجه به مشکلات موجود دارد اما دلایل اصلی آن مشکلات اقتصادی، عدم آشنایی درست بین زوجین، اعتیاد، استفاده نادرست از فضای مجازی و غیره ذکر شده است که ضرورت توجه به مشاوره قبل از ازدواج را نشان می دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: حمایت از زنان سرپرست خانوار، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه در مقوله طلاق از طریق اجرای برنامه مشاوره در سال‌های ابتدای ازدواج و ایجاد کسب وکارهای پایدار خانواده محور از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم برای زنان و خانواده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

احمد وحیدی در بیست و چهارمین گردهمایی معاونان فرهنگی اجتماعی فراجا، این نیرو را بازوی قدرتمند جمهوری اسلامی در ایجاد نظم و امنیت توصیف و خواستار برخورد قاطع با زورگیری‌ها شد.

خبرگزاری دانا

علی بحیرایی گفت: 35 هزار و 320 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان قرار دارند که از سال گذشته و با استقرار بستر امداد هوشمند؛ از منازل تمامی مددجویان بازدید صورت گرفت.