یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه این اداره کل یکی از مهمترین نهادهای حمایتی دولت در راستای کمک به افراد معلول و محروم جامعه است، گفت: در طول یکسال گذشته بهزیستی 219 میلیارد و 850 میلیون تومان به مددجویان زیرپوشش این نهاد در استان کرمانشاه در قالب مستمری پرداخت کرده است.

خبرگزاری دانا

محمدهادی طهرانی مقدم از آغاز بکار هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: مجرمان خطرناک تبعید در انتظارشان خواهد بود و این اقدام ابهت پوشالی آن ها را بیش از پیش خواهد شکست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از تشدید اقدامات مقابله ای با عاملان تیراندازی و مجرمان در استان خبر داد و گفت: رفتار این افراد تحت رصد کامل قرار دارد و در صورتی که بخواهند اقدامی علیه امنیت شهر و جامعه انجام دهند مقتدرانه با آن ها برخورد می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: مجرمان خطرناک اگر دست از اقدامات خود برندارند، تبعید در انتظارشان خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بحث راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان پردیس ورامین بسیار مهم و اساسی است، مقام معظم رهبری می‌فرمایند که ورود به آموزش و پرورش بهتر است از دانشگاه‌ها باشد،

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در سند تحول دولت و در شورای عالی جوانان و در عرف سیاسی کشور، مهمترین مأموریت حوزه جوانان موضوع سامان ازدواج، تسهیل و پایین آوردن سن ازدواج و پیشگیری از طلاق است.

وب‌گاه الف

رییس سازمان زندان‌ها گفت: امتیاز ویژه و خاصی برای زندانیان معروف جرایم خاص در نظر نگرفته‌ایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان زندان‌ها گفت: علی رغم اقدامات خوبی که در زندان صورت می گیرد ولی اگر زندان در کاخ هم باشد بازهم زندان است

وب‌گاه گسترش

رییس سازمان زندان‌ها گفت: امتیاز ویژه و خاصی برای زندانیان معروف جرایم خاص در نظر نگرفته‌ایم.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل آموزش‌وپروش شهرستان‌های استان تهران گفت: علی‌رغم همه محدودیت هایی که در رابطه با فضا مواجه هستیم، مکانی را در ورامین ایجاد کردیم که تحویل دانشگاه فرهنگیان بدهیم.