یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل از مساجد به عنوان اصلی ترین پایگاه مردمی در تحول آفرینی مثبت در جامعه نام برد و گفت: تنها با جریان سازی مسائل حقوقی در فضای حقیقی و مجازی می توان به کاهش جرایم سایبری کمک کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر کشور گفت: اسلام در الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی، محور است و محور توسعه سرمایه انسانی است، معلوم می شود آینده از معبر این نظام ها می گذرد به تعبیر دیگر کانون خلق دنیای آینده آموزش و پرورش است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاندار تهران با تأکید بر لزوم مقابله با شبکه‌هایی که در حوزه کودکان کار و خیابان فعال هستند گفت: برخورد با شبکه‌هایی که این کودکان را به نوعی به استثمار می‌گیرند حتما باید توسط نیروی انتظامی انجام شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفت میلیون نفر از جمعیت ایران از گروه‌های مخاطب سازمان بهزیستی به شمار می‌روند و این سازمان با 53 وظیفه و 150 کد خدمت به هشت درصد جمعیت ایران خدمت ارائه می‌دهد، خدماتی که در دولت سیزدهم شتاب، گستردگی و کیفیت بهتری یافته است هرچند که چالش‌های زیادی به واسطه شرایط فعلی نیز پیش روی این سازمان است.

خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی با بیان اینکه 2میلیارد و900 میلیون تومان واریزی 1401 دولت به فدراسیون بوده است، گفت: حمایت های مالی فدراسیون هیئات های ورزش روستایی استان ها 10 برابر می شود.

وب‌گاه الف

معاون اول رییس جمهور در جلسه ای با اعضای حقیقی شورای عالی جهاد سازندگی بر عزم و اراده جدی دولت برای احیاء این جریان مردمی در کشور تاکید کرد.

خبرگزاری دانا

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه دولت امکانات، منابع و ابزار لازم را برای فعالیت جهاد سازندگی فراهم خواهد کرد، گفت: خوشبختانه علاوه بر دولت، سایر نهادها نیز در این مسیر پای کار هستند و جهاد سازندگی باید با اتکاء به پشتوانه های دولتی و مردمی، خلاء های کشور را شناسایی و ماموریت های بزرگی را به سرانجام برساند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور در جلسه ای با اعضای حقیقی شورای عالی جهاد سازندگی بر عزم و اراده جدی دولت برای احیاء این جریان مردمی در کشور تاکید کرد.

خبرگزاری دانا

حسین نهتانی گفت: راه و روشی که مکتب امام حسین (ع) در جلوی ما قرار داده در صورت توجه و استفاده از آن بدون شک می تواند سرآغاز برای پایان بسیاری از آسیب ها باشد.

خبرگزاری دانا

مساجد خاستگاه انقلاب اسلامی و پایگاه انسجام مسلمانان و کانون فعالیت های اجتماعی به شمار می رود و دشمنان با برنامه ریزی وسیع و گسترده می خواهند تا جوانان از این محافل که به عنوان سنگر مبارزه با جنگ نرم هستند.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع مدیران کل کتابخانه های عمومی استان های کشور گفت: توسعه کتابخانه ها ابزاری برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: مهمترین مولفه تاثیرگذاری نهاد کتابخانه های عمومی، نیروی انسانی است و در این زمینه با نیروهای علاقه مند به کتاب مواجه هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تاکید بر ریل‌گذاری جدید در حوزه نهاد کتابخانه‌ها افزود: بسیاری از مردم متقاضی توسعه وتجهیز کتابخانه های عمومی هستند و در سفرهای استانی اخیر بودجه قابل توجهی به این موضوع اختصاص یافته است.

خبرگزاری دانا

مدیر کل ورزش و جوانان به تشریح برنامه های مختلف برای حمایت از ورزشکاران و قهرمانان کهگیلویه وبویراحمد پرداخت و گفت: ورزش و جوانان به تنهایی نمی تواند از ورزشکاران حمایت کند.

وب‌گاه عصر ایران

مسجد باید در مسیر تمدن سازی اسلامی نقش اساسی داشته باشد و مسجد پایگاه تربیت جوان مومن انقلابی پای کار باشد.

خبرگزاری دانا

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.