یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

امام جمعه یاسوج گفت: تعداد مساجد در استان خیلی کم است که باید در این زمینه همت مضاعف صورت گیرد از طرف دیگر پیش بینی های لازم برای ساخت مساجد در مرکز استان خوب انجام نشده است.

خبرگزاری دانا

وجود معتادین متجاهر و استعمال آزادانه مواد مخدر در میادین شهر ستان چابهار نه تنها باعث زشتی شهر شده بلکه باعث گلایه بسیاری از شهروندان و گردشگران نیز شده است.

خبرگزاری دانا

بیکاری و فقر که نتیجه وضعیت نامناسب اقتصادی و تولیدی است؛ عدالت آموزشی، مهارت آموزی و دست یابی به فرصت‌های مناسب اشتغال را از اقشار آسیب پذیر جامعه گرفته که این وضعیت نابرابر، بروز انواع مختلفی از آسیب های اجتماعی را در سطح کشور رقم زده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در سلسله بازدیدهای طرح «چهارشنبه‌های فرهنگی» با حضور در منطقه 3 تاکید کرد: به دنبال رفع موانع فرهنگی و اجتماعی در شهر تهران هستیم.

خبرگزاری دانا

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه عاشورا زیباترین شکوه ارتباط خانوادگی است، گفت: الگو برداری از سیره حضرت زینب (س) مهمترین راهکار برای حفظ و تقویت بنیان خانواده است

خبرگزاری دانا

زهرا کریمی گفت: حدود 55 درصد از زنان مطلقه ازدواج نمی کنند، یک سوم بانوان هم ازدواج نکرده، بدون فرزند و یا صاحب یک فرزند هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجود تشکیل قرارگاه حمل و نقل و تاکید مدیران شهری به موضوع حمل و نقل عمومی و مترو، هنوزجلسه ای با حضور تمام اعضای هیات مدیره شرکت مترو برگزار نشده، گفته می شودبعد ازاستعفای دو معاون شهردار، عملا برگزاری جلسات مجمع شرکت مترو بارها به تعویق افتاده است.

خبرگزاری دانا

فرزاد پرگر از فعالیت 546 سازمان مردم نهاد در سطح استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در حال حاضر بحث حاشیه نشینی و طلاق مهم ترین آسیب شناخته شده در سطح استان به خصوص مرکز استان است که نیاز به کار جهادی دارد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - قائم مقام دبیرکل در امور فرهنگی و پیشگیری، توسعه مشارکت های مردمی و درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در بحث اثربخشی برنامه ها برای مقابله با آسیب های اجتماعی شکاف داریم، چون رویکرد مردمی سازی در آن وجود ندارد.

وب‌گاه تابناک

دکتر علی رستمی در دیدار با مدل آوران تیم ورزشی مس در مسابقات ورزشی کارگری شرکت های جهان (2022) با اعلام این که ورزش کارگری اولویت اول شرکت مس است، گفت: در این راستا بودجه ورزش کارگری و قهرمانی را 50 درصد افزایش داده ایم.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانا

رحیمی‌زاده معاون اجتماعی دادگستری استان یزد گفت: ورود دستگاه‌های خدمت رسان در مقابله با جرائم و آسیب‌های اجتماعی، نیازمند سامان دهی، هماهنگی و تجمیع ظرفیت‌هاست.

خبرگزاری دانا

مهرداد جهاندیده گفت: به منظور ایجاد و توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک و حمایت از جوامع روستایی استان، 150 گروه خرد مالی در این مناطق تشکیل می‌شود.