یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه الف

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اقدامات دستگاه های متولی در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر گفت: این اقدام مهم سرعت بخشیده و باید تلاش کرد حدود 9 هزار معتاد متجاهر در تهران را ساماندهی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

به تازگی طرحی در ورودی بوستان ها در حال اجرا است که از ورود سگ به بوستان ها جلوگیری می شود و این طرح در بیشتر بوستان های پایتخت در حال اجرا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرحی در ورودی بوستان‌ها در حال اجرا است که از ورود سگ به بوستان‌ها جلوگیری می‌شود؛ این طرح در بیشتر بوستان‌های پایتخت در حال اجرا است.

وب‌گاه 55 آنلاین

سگ گردانیرییس پلیس پایتخت با اشاره به اقدامات دستگاه های متولی در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر گفت: این اقدام مهم سرعت بخشیده و باید تلاش کرد حدود 9 هزار معتاد متجاهر در تهران را ساماندهی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: سال گذشته 800 محله مورد رصد آسیب‌های اجتماعی قرار گرفت که هدف رصد آسیب اجتماعی در چهار هزار محله کم‌برخوردار و آسیب‌خیر است؛ بنابراین در سال جاری نیز 800 محله دیگر نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس پایتخت در خصوص سگ گردانی برخی شهروندان در برخی معابر همچون بوستان ها گفت: این اقدام جرم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور گفت: آسیب های اجتماعی مورد توجه دولت است و عقب افتادگی‌هایی از گذشته در این حوزه داریم که می خواهیم جبران کنیم و این اقدامات به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا - رییس پلیس پایتخت با اشاره به اقدامات دستگاه های متولی در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر گفت: این اقدام مهم سرعت بخشیده و باید تلاش کرد حدود 9 هزار معتاد متجاهر در تهران را ساماندهی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در دولت سیزدهم جلسات متعددی در جلسه شورای اجتماعی کشور در رابطه با کودکان کار و خیابان داشتیم و عوامل و موضوعات مرتبط با این پدیده از جریان شناسایی تا توانمندسازی در دست پیگیری است تا کودکان کار و خیابان را مدیریت کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پلیس پایتخت با اشاره به اقدامات دستگاه های متولی در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر گفت: این اقدام مهم سرعت بخشیده و باید تلاش کرد حدود 9 هزار معتاد متجاهر در تهران را ساماندهی کرد.

خبرگزاری مهر

معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد که همیاران سلامت اجتماعی باید برنامه محور باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر کشور گفت: آسیب های اجتماعی مورد توجه دولت است و عقب افتادگی‌هایی از گذشته در این حوزه داریم که می خواهیم جبران کنیم و این اقدامات به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به مبارزه قاطع و دائم با فساد گفت: باید گلوگاه های فساد را از بین ببریم و در راه مبارزه با فساد به هیچ عنوان کم نگذاریم و با تمام توان ریشه‌های فساد را بخشکانیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور وزیر آموزش و پرورش در قرارگاه عملیاتی «عدالت تربیتی» و «نصیب آموزشی برابر» اعلام کرد: یکصد هنرستان فنی - حرفه ای و کاردانش امسال در استان‌های سراسر کشور کنار کارخانه ها راه اندازی می شود.

خبرگزاری مهر

معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از رصد آسیب های اجتماعی در 800 محله در سال جاری خبر داد.