یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

با گشت و گذار در خیابان های بندرعباس و یا رفتن به ساحل می توان تکدی گرانی را دید که با لباس های ژولیده با در دست داشتن پلاستیکی که پر شده از خوراکی های رنگارنگ که مردم به آنها داده اند از شما تقاضای کمک می کنند و بزرگترین بهانه شان نیز بیکار بودن همسر یا پدرشان است.

وب‌گاه 55 آنلاین

مرد جوان که 10 سال از همسرش کوچکتر است در دادگاه خانواده ادعا می کند زنش برای او مادری می کند.

وب‌گاه منیبان

سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تشکیل 2 قرارگاه کاهش وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی گفت: دولت سیزدهم اراده قوی برای مقابله با وقوع جرایم دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تشکیل 2 قرارگاه کاهش وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی گفت: دولت سیزدهم اراده قوی برای مقابله با وقوع جرایم دارد.

خبرگزاری دانا

محمد احمدی گفت: کاهش آمار جرایم و آسیب های اجتماعی در ماه‌های محرم و صفر ناشی از سرشت درونی و همچنین اعتقادات دینی و مذهبی است که در این ایام تقویت می‌شود.

خبرگزاری دانا

کریمی، گفت: روز خبرنگار به عنوان یک مناسبت مهم و اعتقادی باید پایه گذاری جریان رسانه ای موثر برای نهادینه سازی ارزش های اسلامی و تحقق جهاد تبیین شکل بگیرد.

خبرگزاری دانا

شماری از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان گفتند: فرهنگ عاشورا دلیلی برای تقویت انقلاب اسلامی و ایرانی قوی است، باید با الگو قرار دادن این نهضت در تحقق آرمان های انقلاب و کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی کشور گفت: در مجموع حدود 6 میلیون اطلاعات از سارقان سابقه‌دار جمع‌آوری و در این بانک‌ها نگهداری می‌شود. این قرارگاه کمک می کند با حضور دستگاه های اجرایی مختلف و مدیران مربوطه راهکارهای بهتری برای پیشگیری از سرقت اندیشیده شده و شاهد کاهش وقوع سرقت به عنوان یکی از مخرب ترین آسیب های اجتماعی باشیم.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به شناسایی حدود 750 نفر از سارقان سابقه‌دار کشور و تشکیل بانک‌های اطلاعاتی از آنها، گفت: در مجموع حدود 6 میلیون اطلاعات از این افراد جمع‌آوری و در این بانک‌ها نگهداری می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

سردار قنبری: به خاطر بازنشر بسیار گسترده جرائم رخ داده در فضای مجازی، آن احساس امنیت میان مردم وجود ندارد که این هم خود معضل است و باید به دنبال رفع آن بود.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به شناسایی حدود 750 نفر از سارقان سابقه‌دار کشور و تشکیل بانک‌های اطلاعاتی از آنها، گفت: در مجموع حدود 6 میلیون اطلاعات از این افراد جمع‌آوری و در این بانک‌ها نگهداری می‌شود.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به ماندگاری قیام عاشورا در تاریخ، گفتند: نهضت امام حسین (ع) مبتنی بر اخلاق بود.

خبرگزاری دانا

زهرا سلطانی گفت: آسیب های بدحجابی اول به خود آن فرد بر می گردد زیرا وارد رقابت خودنمایی می شود، دنیایی که هیچ پایانی دارد و او را به تباهی می کشاند.

خبرگزاری دانا

استفاده از فضای مجازی علیرغم اینکه دارای فرصت های فراوانی است و باعث سهولت امور خواهد شد، در صورت عدم مدیریت صحیح و رها ساختن آن، باعث بروز نتایج ناگوار و آسیب های متعددی به خصوص برای کودکان و نوجوانان خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دکتر «مجید محمودی مظفر» عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، استفاده مناسب از زمان، ایجاد فیلترهای ذهنی، تقویت گفت وگو و مذاکره وایجاد تغییر در محیط زندگی را از جمله راهکارها بر افزایش کارایی سبک زندگی افراد بازنشسته برشمرده و می‌گوید: برنامه‌ریزی برای آینده استرس را در دوره بازنشستگی کاهش می‌دهد.