یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه الف

تئاتر شهر مدتهاست که در محاصره انواع و اقسام آسیب های اجتماعی قرار گرفته است، از سارق تا معتاد کارتن خواب از دستفروشان متعدد و متنوع تا...؛ محاصره ای که هیچ تناسبی با فضای هنری و فرهنگی تئاتر شهر ندارد و نگرانی و دغدغه بسیاری از مردم و اهالی هنر را فراهم کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

وحیدی یادآور شد: تشکلات اجتماعی هم به رفع آسیب های اجتماعی کمک می‌کنند و هم می توانند از حقوق ملت دفاع کنند‌. وزارت کشور محلی است برای دفاع از این تشکل ها و حقوق ملت و منافع ملی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کشور در نشست گردهمایی روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی گفت: در فرمایشات حضرت آقا و در تحلیل های مختلف انقلاب، جمهوریت یک ذات اصلی اسلام و نظام است و این جزو ذاتیات اسلام محسوب میشود. مسئله مردم و اجتماع برای ما یک امر تشریفاتی و تعارفی نیست.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای شهر اردبیل به رسالت خبرنگاران در برهه فعلی اشاره کرد و گفت: لازم است در این برهه خاص که در جنگ رسانه ای به سر می بریم کارگروه های تخصصی رسانه ای برای کاهش آسیب های اجتماعی در اردبیل راه اندازی شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با مدیریت جهادی دولت انقلابی، اتفاقات خوبی در کشور صورت گرفته است گفت: دولت با اقتدار پای میز مذاکره نشسته و خواستار درخواست خود با صلابت و اقتدار خاصی است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه به لحاظ شاخص‌های امنیتی، استان از شرایط بسیار خوبی برخور است، گفت: مسائلی مانند بیکاری، طلاق و موادمخدر که از آنها به عنوان آسیب‌های اجتماعی یاد می‌کنیم بسترساز ناهنجاری‌ها و قانون‌شکنی و وقوع جرایم هستند.

وب‌گاه فرارو

وزیر آموزش و پرورش گفت: ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان رفع و فرایند اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان شروع شده است.

خبرگزاری دانا

علی اصغر باقری گفت: موضوع اصلی نمایش "ترانه" در خصوص آسیب های اعتیاد بر بنیان خانواده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: جای بسی خوشحالی است که بم به برکت انقلاب اسلامی و صبوری و استقامت مردمان این سرزمین برگشته و عمران و آبادانی بعد از زلزله در بم محقق شده است.

وب‌گاه عصر ایران

یوسف نوری: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند و تدابیر لازم را جهت برگزاری کلاس ها به صورت حضوری با همکاری ستاد ملی کرونا اندیشیده شده است.

خبرگزاری دانا

روح‌الله سلگی با بیان اینکه اگر پنجره جمعیتی مازندران طی یک دهه آینده به نرخ باروری 2.2 نرسد، در تله جمعیتی گرفتار می‌شویم؛ گفت: باید نگاه ما به آسیب‌های اجتماعی با محوریت استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان برای حل چالش‌های موجود باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ششمین شماره ماهنامه رویش اندیشه با موضوع حکمرانی و خط‌مشی‌گذاری عمومی منتشر شد.

خبرگزاری دانا

در تفکر اسلام، سبک زندگی اسلامی، چراغ روشنی است برای تربیت فرزندانی صالح. همین سبک زندگی است که جامعه را از بروز آسیب های اجتماعی محفوظ نگه می‌دارد اما نکته مهم آن است که این سبک زندگی را چگونه می‌توان هر چه بیشتر اشاعه و ترویج داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه شورای شهر برنامه مدونی برای رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی شهر تهران دارد، گفت: به دنبال بهبود شاخص های کلان اجتماعی فرهنگی تهران هستیم.

خبرگزاری دانا

علیرضا شهبازی از سفر وزیر ورزش و جوانان و وزیر میراث فرهنگی و گردشگری برای بررسی مشکلات این حوزه ها در هفته دولت خبر داد.