یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار منطقه دو تهران با اشاره به اینکه 15 گود ناایمن در منطقه دو بلاتکلیف نیستند گفت: ایمن سازی گود برج میلاد دو ماه است با پیش بینی 120 میلیارد تومان هزینه در دستور کار قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون محاسبات و پایش عملکرد شورای پنجم گفت: سند تدوین برنامه چهارم شهرداری یک کپی اختصاصی شده با اصطلاحات و واژه های ارزشمند و انقلابی از مصوبه شورای پنجم است امیدوارم احکام برنامه چهارم توسعه مدیریت شهری کپی دست چندمی از برنامه سوم یا برنامه های قبلی نباشند و تهیه کنندگان برنامه واقعا به سیاست هایی مثل جمع نویسی و استفاده از گروههای اندیشه ورز و... پایبند باشند.

خبرگزاری دانا

خرید وام ازدواج بازی جدیدی که دلالان در جنوب کرمان در سایه ی نداشتن ضامن معتبر در زمین زوج های جوان به راه انداخته اند.

خبرگزاری دانا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برخوار گفت: در اجرای رزمایش کمک مومنانه تاکنون بیش از 38 هزار بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان با کمک خیرین و پایگاه های بسیج به نیازمندان اهدا شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت:‌اجرایی سازی قانون جهش تولید دانش بنیان یکی از اولویت های جدی این معاونت است و قوه قضاییه یکی از ارکان اصلی تحقق این قانون است، در حال حاضر برخی از آیین نامه های مرتبط با دستگاه ها تصویب شده و مابقی آیین نامه ها نیز در حال تصویب است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در سال های اخیر رهبر انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای، در مساله برخود با بدحجابی زنان چه رویکردهایی را مطرح کرده اند؟ پاسخ به این پرسش، نیازمند تاملی در بیانات رهبری در این موضوع است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای شهر تهران به شهرداری تهران تاکید کرده است برای تهیه برنامه 4 ساله چهارم شهر تهران از نیروهای متعهد و مسجد محور استفاده کند.

خبرگزاری دانا

معاون اجتماعی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: برنامه های ویژه ای برای 30 منطقه محروم استان از جمله ایجاد اشتغال، اقدامات فرهنگی و اجتماعی، عمرانی و سازندگی و همچنین بهداشت برنامه ریزی شده است.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون با تاکید بر اینکه از نقد منصفانه رسانه ها استقبال می کنم گفت: با نقد منصفانه رسانه ها مفسده ها کمتر می شود و این موضوع می تواند ثمر بخش باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر کشور گفت: می‌گویند جامعه ما دچار افسردگی است که این حرف غلط و بی ربطی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: طبق گزارش طرح جامع مدیریت پسماند شهر تهران، سرانه تولید پسماند در شهر تهران 764 گرم است که این میزان از سرانه تولید پسماند در جهان که حدود 600 گرم است، بالاتر است.

وب‌گاه 55 آنلاین

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: یکی از القائات غلط به کشور ما این است که می گویند ایرانی ها بلد نیستند کار تیمی انجام دهند؛ این مورد قبول نیست، بسیاری کارهای بزرگ در کشور با کمک تیمی انجام شده است. وحیدی عنوان کرد: یکی دیگر از القائات این است که می‌گویند جامعه ما دچار افسردگی است که این حرف غلط و بی ربطی است.

وب‌گاه الف

تئاتر شهر مدتهاست که در محاصره انواع و اقسام آسیب های اجتماعی قرار گرفته است، از سارق تا معتاد کارتن خواب از دستفروشان متعدد و متنوع تا...؛ محاصره ای که هیچ تناسبی با فضای هنری و فرهنگی تئاتر شهر ندارد و نگرانی و دغدغه بسیاری از مردم و اهالی هنر را فراهم کرده است.