یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: یکی از اولویت‌های مهم دولت جهادی سیزدهم پس از آزادسازی سواحل دریای خزر، بسترسازی برای رونق گردشگری دریایی در شمال کشور از جمله استان مازندران است.

خبرگزاری دانا

کودکان کار، کودکانی هستند که به شکل مستمر و مداوم به خدمت گرفته می‌شوند و این مسئله در اکثر موارد آن ها را از رفتن به مدرسه و تجربه دوران کودکی محروم می‌سازد و سلامت روحی و جسمی آنها را به چالش می کشد.

خبرگزاری دانا

عبداله صفیان گفت: شورای اسلامی شهر بلداجی پارک بانوان را طراحی و حصارکشی کرده ولی بضاعت مالی جهت تکمیل آن را ندارد، با توجه به اینکه بانوان بلداجی از امکانات رفاهی و تفریحی بی نصیب مانده اند انتظار می‌رود اعتبار لازم جهت تکمیل این پروژه به شهرداری بلداجی اختصاص یابد.

خبرگزاری دانا

افزایش تورم و رکورد زنی قیمت‌ها در خانه های استیجاری لرستان سبب شده تا مستاجران را به حاشیه شهر بکشاند.

خبرگزاری تسنیم

بر اثر تیراندازی در فیلادلفیای آمریکا دستکم 3 نفر کشته و 10 تن دیگر زخمی شدند.

خبرگزاری دانا

ائمه جمعه لرستان با اشاره به اینکه صنایع تعطیل شده لرستان باید به مرحله تولید و اشتغال برگردند، گفتند: تبیین شخصیت فکری و عملی امام خمینی (ره) در جامعه امری ضروری به شمار می رود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی گفت: نگاه ما در اعزام‌های بین‌المللی بخشی‌نگری نیست و قطعا برترین و بهترین دانشجویان که شرایط فنی بالایی دارد به این مسابقات اعزام خواهند شد.

خبرگزاری دانا

آماری از میزان ازدواج سفید در کشور در دسترس نیست، اما ارزیابی شاخص‌هایی مانند افزایش خانه‌های اجاره‌ای مبله ساعتی و روزانه می‌تواند زنگ خطری باشد که باید هر چه زودتر برای آن فکری کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به حادثه متروپل آبادان گفت: جوانان با تمام توان و از خودگذشتگی در میدان حضور داشتند و مشغول امدادرسانی در این حادثه بودند، مردم آبادان نیز به خوبی از هلال احمر حمایت کردند و اجازه ندادند حتی یک لحظه ما تنها باشیم و یا کمبودی داشته باشیم.

وب‌گاه عصر ایران

نمونه های تلخ اینچنینی مثل پیدا شدن جنین و نوزاد چند روزه، قبل از این در شهر های دیگر هم گزارش شده بود.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مدیرکل بهزیستی قم گفت: یکی از مصوبات سفر رییس جمهوری به قم راه‌اندازی مرکز نگهداری و بازآفرینی زنان آسیب دیده شهر در زمینه اعتیاد است که مقدمات آن در سطح استان فراهم شده است.

خبرگزاری دانا

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه دختران ورزشکار قمی در صحنه های ملی و بین المللی حضور فعال و درخشان دارند گفت: این حضور و فعالیت با رعایت حجاب و عفاف است که مایه افتخار برای جامعه ورزش است و به وجود هزاران ورزشکار دختر قمی افتخار می کنیم.

خبرگزاری دانا

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از همکاری این نهاد در برگزاری مطلوب جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی که در شهر یاسوج برگزار می شود خبر داد.