یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

مرضیه مسعودیان گفت: در جامعه شاهد مصرف دخانیات توسط نوجوانان و جوانان کم و سن و سال به خصوص دختران هستیم و سهولت تهیه مواد دخانی و قلیان در مکان‌های تفریحی اجتماعی بر رواج این مسئله کاملا مؤثر بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستورالعمل پوشاک بانوان ابلاغ شد که براساس آن مانتوهایی که قد آنها تا بالای زانو باشد ممنوع است. مانتوها باید دکمه باشند و جلوی آنها روی هم بیاید.

وب‌گاه 55 آنلاین

مانتو کوتاه در ایران ممنوع شد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: اکنون یک قانون مشخص و واحد وجود دارد که طبق آن مانتوهایی که قد آنها تا بالای زانو باشد ممنوع است و جلوی مانتوها باید روی هم بیاید و دکمه داشته باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: اولویت نخست کشور در بحث لباس مشاغل و لباس اجتماعی بانوان بویژه طراحی مانتو و تهیه چادر درجه یک است که برای هر دو نوع لباس پوشش زنان برنامه حمایتی جدی شروع شده است.

وب‌گاه عصر ایران

اولویت اول کشور برای لباس مشاغل طراحی مانت و واردات چادر مشکی است. تعرفه واردات چادر مشکی صفر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاندار تهران از پایین ترین نرخ بیکاری کشور مربوط به استان تهران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صولت مرتضوی گفت: دولت می خواهد تمام بیمارستان های نیمه تمام را تمام کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: اولویت دولت تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد است که چنانچه طرحی با این میزان پیشرفت از قلم دولت افتاده باشد به مصوبات استانی اضافه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - من خودم مادرم و خوب می‌دانم که اغلب مادران باردار لحظات اول تولد نوزادشان چه حس شیرین مادرانه ای برای آنها دارد، این حس زیبا در وجود همه مادرانی است که هنگام به دنیا آوردن فرزندان خود در وجودشان رخنه می‌کند.

خبرگزاری دانا

پنج خرداد یادآور آن است که مسئولین و مردم نسبت به خانواده های زندانیان، مسئولیت اجتماعی دارند که اگر این خانواده ها حمایت نشوند و جامعه وضعیت شرایط خاص آنها را درک نکند، شاید بروز جرایم و آسیب های اجتماعی دیگری را به همراه داشته باشد و شیرازه خانواده به طور کلی از هم بپاشد.

خبرگزاری دانا

علی عرب گفت: در دو ماه اول سال جاری مبلغ 800 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جمع و صرف آزاد کردن 25 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد شده است.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از انتشار فراخوان یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان خبر داد.

خبرگزاری دانا

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اگر کسی هنر نویسندگی دارد و انقلابی و تاثیرگذار است دشمن به دنبال شکستن قلم اوست، گفت: آوای "سلام فرمانده" گیلان در دنیا طوفان به پا کرد و اینها ماندنی است این در حالی است که با برخی هنرمندانی مواجهیم که عامل بودند اما از مسیر خارج شده و رو به دلالی در هنر آوردند.