یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - استاندار مازندران بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت که اکنون کاربری بین‌المللی پیدا کرده است می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را ساماندهی کرده، مانع فساد و رانت‌خواری شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش وپرورش با بیان اینکه مراقبت و محافظت از دانش آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی، یکی از رسالت‌های مهم نظام تعلیم و تربیت رسمی کشور است، گفت: اهتمام ویژه‌ای در زمینه طراحی و اجرای برنامه‌های متنوع پیشگیرانه در سطح مدارس داریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری وضعیت تنظیم بازار کالاهای اساسی، قیمت مواد غذایی و جاماندگان یارانه را بررسی خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری وضعیت تنظیم بازار کالاهای اساسی، قیمت مواد غذایی و جاماندگان یارانه را بررسی خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به جایگاه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مراکز حساس تصمیم گیری برای سرنوشت کشور مبتلا به روزمرگی شوند، نمی‌توان بر مشکلات غلبه کرد و نمایندگان باید تلاش کنند با تصویب قوانین قابل اجرا مشکلات پیش روی کشور را حل کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مهمترین خبر خوب اقتصادی دولت این است که اقتصاد، یک اقتصاد رقابتی شود تا در پی آن قیمت‌ها خود به خود تعدیل شود.

خبرگزاری دانا

طالبی تأکید کرد: برای ریشه یابی و حل دقیق آسیب‌های اجتماعی باید از ظرفیت اساتید، نخبگان و صاحبان خرد و اندیشه استفاده شود.

خبرگزاری دانا

علی‌محمد قادری گفت: بودجه سازمان بهزیستی در سال جاری افزایش پیدا کرد و برای نخستین بار ردیف اعتباری برای اورژانس اجتماعی به مبلغ 400 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهمترین چالش پیش‌روی جمعیتی کشور کاهش سطح باروری و پیری است، اگر برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری‌های لازم درمورد استفاده از ظرفیت نیروی انسانی موجود و همچنین افزایش آن در آینده نشود، نه تنها جمعیت به عنوان یک عامل اصلی توسعه عمل نخواهد کرد، بلکه خود به عنوان یک چالش فزاینده نیز خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت نسبت به شیوع استعمال مواد دخانی به ویژه در بین جوانان و زنان دغدغه دارد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون اجتماعی وزیر کشور گفت: موضوع حاشیه‌نشینی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در کلانشهر مشهد به دلیل وجود اتباع خارجی و مشکلات اقتصادی به جا مانده از گذشته، دارای اولویت بیشتری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروگانگیری امروز در استان ایلام که به کشته‌شدن سه نفر و مجروح شدن تعدادی و خودکشی فرد گروگانگیر منتهی شد، نشان از واقعیت دیگری داد که آبان‌ماه سال گذشته، فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز به آن اشاره کرده بود؛ افزایش حجم سلاح‌های موجود دراختیار مردم.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت که مراسم اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای شمال کشور با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محمود آباد برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب، قرارگاه جمعیت شهرداری تهران، جمع آوری معتادین متجاهر و... توضیحاتی ارائه کرد.