یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سردار سعید منتظرالمهدی مشاورعالی فرماندهی انتطامی کشور از پشت صحنه سریال پدر گواردیولابه کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی بازدید کرد.

خبرگزاری دانا

متاسفانه مقوله " تک فرزندی" یکی از آفت‌های جدی پیشروی کشورمان است که اگر برای آن چاره‌اندیشی نشود، گذشته از پیامدهای منفی شخصیتی و خانوادگی برای جامعه، تبعات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت‌.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش با ابراز خرسندی از اینکه طرح "استعدادیابی و هدایت ورزشی دانش آموزان" از اصفهان آغاز شده و از پشتوانه علمی برخوردار است، ابراز امیدواری کرد که در دوره جدید در تلاش هسیتم، تمامی فعالیت های وزارت آموزش و پرورش باید دارای پشتوانه علمی و پیوست فرهنگی باشد.

خبرگزاری دانا

وزیر ورزش و جوانان گفت: 6 هزار پروژه نیمه تمام داریم که یک هزارو 100 مورد آن تعطیل است و هیچ پیمانکاری روی آن کار نمی‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت همه جانبه از حوزه ورزش اظهار داشت: سلامت، پویایی و نشاط جامعه در گرو حمایت از برنامه‌های ورزشی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازپیرایی پیاده راه های خیابان ولیعصر (عج)، تصویب طرح بازآفرینی ناحیه سه منطقه 19 در کمیسیون ماده پنج شهرداری، بررسی طرح احداث زیرگذر عابرپیاده در ضلع جنوبی میدان آزادی و همچنین فعال شدن 22 ایستگاه ورزشی از مهمترین اخبار شهر تهران است.

وب‌گاه 55 آنلاین

یک جامعه شناس شهری با بیان این که اکنون سرریز جمعیت تهران شامل اقشار ضعیف و متوسط که توانایی اجاره منزل در محدوده شهری پایتخت را ندارند، مشغول مهاجرت به اطراف این کلانشهر هستند، گفت: در چند سال گذشته ترکیب جمعیتی حاشیه نشینان تهران به شدت تغییر کرده است و دیگر کمتر شاهد کوچ اقشار محروم شهرها و روستاهای مختلف کشور به حاشیه تهران هستیم، بلکه عمدتا این اقشار ضعیف و حتی متوسط تهران هستند...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه دولت نیازمند حضور موثر آحاد مردمی است، استقرار نظام ملی احسان و نیکوکاری و ایجاد پیوند میان ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌ها در کشور ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب را نیازمند کمک‌های حرفه‌ای دانست.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: در قانون جدید مبارزه با موادمخدر تلاش شده است سیاستهای مبارزه با بنیانهای مالی و اموال قاچاقچیان مواد مخدر تقویت و در حوزه‌های درمان، کمپهای اردوگاهی و مقابله بین‌المللی به روز رسانی لازم انجام شود.

خبرگزاری دانا

امسال دو فیلم «سگ بند» و «انفرادی» در ادامه همان مسیر «دینامیت» در حالی کماکان گیشه را از آن خود کرده اند که دینامیتی که در سال گذشته نزدیک به 60 میلیارد تومان فروش داشت، آنقدر سخیف، سطح پایین و اصطلاحا شونه تخم مرغی ساخته شده بود که هر مخاطبی را از این آمار فروش به تعجب وامی داشت.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اهتمام جدی پلیس برای برخورد با هرگونه عامل ناامنی در جامعه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 354 قبضه سلاح گرم و 916 تیغه سلاح سرد با تلاش ماموران انتظامی کرمانشاه کشف شده است.

خبرگزاری دانا

یکی از اقدامات مهم رییس جمهور سیزدهم ایجاد ثبات اقتصادی با حذف ارز ترجیحی و هدفمندی یارانه ها است که اقتصاد دانها از آن بعنوان جراحی بزرگ اقتصادی نام می برند.

وب‌گاه الف

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت توجه و اهتمام ویژه به امر عفاف و حجاب تاکید و گفت: در این زمینه 26 دستگاه دولتی بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت دارند.