یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت توجه و اهتمام ویژه به امر عفاف و حجاب تاکید و گفت: در این زمینه 26 دستگاه دولتی بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت دارند.

خبرگزاری دانا

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: گروه های جهادی در عرصه های مختلفی چون محرومیت زدایی، فرهنگی، کاهش آسیب های اجتماعی و پزشکی پای در رکاب خدمت به مردم دارند.

خبرگزاری دانا

داستان تکدی گری در حالی یک تراژدی بی پایان در کلانشهر زاهدان به شمار می رود که تنها راه مقابله با این معضل که به نوعی آبستن آسیب های اجتماعی است، همکاری و هماهنگی همه دستگاه ها و مردم می باشد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: مدیران با تصمیم‌گیری‌های خود نقش مهمی در سرنوشت مردم و استان دارند و باید با وسعت نظر در حیطه وظایف خود به گره گشایی از کار مردم بپردازند.

خبرگزاری مهر

یزد - رئیس فراکسیون گردشگری مجلس با اشاره به میزبانی اردکان از جشنواره بین المللی صخره نوردی گفت: ظرفیت های گردشگری ورزشی اردکان باید در سریع‌ترین زمان ممکن فعال شود.

خبرگزاری دانا

محمد مهدی فداکار با تأکید بر اینکه بغضی که دشمن از سپاه دارد، به خاطر حجم خدمت رسانی این نهاد است، گفت: سپاه در کنار استانداری یک ستون اصلی است؛ کار با انگیزه اعتقادی و نگاه جهادی به خوبی پیش می رود.

خبرگزاری دانا

آسوده گفت: در مجموع در طرح اطعام مهدوی هزار و 900 میلیارد تومان کمک مردمی در قالب غذای گرم، افطاری ساده و بسته‌های معیشتی به محرومان ارائه شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - سرپرست دفتر مشاوره و سلامت سازمان دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با ارائه خدمات آموزشی درحوزه اشتغال با مشارکت سازمان آموزش فنی و حرفه ای و کمیته امداد، زمینه مهارت آموزی و ایجاد اشتغال برای 11 هزاردانشجوی نیازمند فراهم شده است.

خبرگزاری دانا

دکترای اقتصاد و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج گفت: اصلاح نظام پرداختی یارانه می‌تواند منجر به توزیع عادلانه امکانات در کشور و کمک به بهبود معیشتی مردم شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ردپای مسکن‌سازی‌های انبوه دولتی را باید در سال‌های پس از جنگ جهانی دوم جست‌وجو کرد. خرابی‌های گسترده ناشی از جنگ، در کنار افزایش مهاجرت به شهرهای بزرگ و کمبود شدید مسکن برای گروه‌های کم‌درآمد سبب شد تا دولت‌های ملی و محلی در بسیاری از کشورها، دست به کار ساخت هزاران واحد مسکونی به شکل انبوه شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهردار تهران توضیحاتی درباره موضوع حمل و نقل، تغییر و تحول در شهر، مسکن، قرارگاه جمعیت، پرونده رسا تجارت، مقابله با فساد، ساخت و ساز و... ارئه داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهر تهران گفت: بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی مقابله با کار کودک، شهر تهران میزبان رقابت طراحان پوستر با موضوع مقابله با کار کودک خواهد بود.

خبرگزاری دانا

شهردار تهران در خصوص تراکم فروشی در شهر به عنوان منبع درآمد شهرداری، گفت: ما تراکم فروشی نمی‌کنیم و آن را برای خود خط قرمز می‌دانیم و بجای آن شهر را به سمت نوسازی پیش می بریم.