یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

مهدی ربانی نژاد گفت: کرمانشاه در آسیب های اجتماعی رتبه بالایی دارد لذا توسعه و ترویج فرهنگ و هنر در سالم سازی فضای جامعه می تواند بسیار موثر باشد.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: طبیعی است اگر دانش آموز پس از فراغت از تحصیل بیکار ماند، به سراغ اعتیاد و آسیب های اجتماعی برود.

وب‌گاه 55 آنلاین

محبوب فر گفت: «راهکار رفع مشکلات اقتصادی کشور، زیر فشار قرار دادن مردم ایران و گران کردن مواد غذایی نیست. این مشکل، مربوط به سوء مدیریت است که در دولت های مختلف وجود داشته و هر دولتی که آمده گوی سبقت را از دیگری ربوده است. سوء مدیریت، رانت، رابطه و به کار گرفتن مدیران غیر متخصص و غیر متعهد شرایط را بدتر از بد می کنند.»

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه الف

وزیر کار با بیان اینکه به اندازه 30 سال طرح نیمه تمام داریم، گفت: 61 مرکز بهداشتی، درمانی و بیمارستانی نیمه تمام در حوزه تامین اجتماعی وجود دارد.

خبرگزاری دانا

سید محمد رضا هاشمی گفت: در هرکجا که تفکربسیجی و روحیه ایثار و شهادت طلبی وارد میدان شود موفقیت حاصل خواهد شد و در بحث مبارزه با کرونا نیز شاهد حضور بسیجیان در عرصه های مختلف خدمت‌رسانی بودیم.

وب‌گاه گسترش

فرمانده انتظامی بردسیر گفت: دعوای لفظی و چاقوکشی چند جوان در یک مراسم جشن در شهر نگار بردسیر منجر به فوت یک جوان 25 ساله شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سازمان رفاه و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران توضیحاتی درباره اقدامات انجام گرفته در قرارگاه اجتماعی، جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و... ارائه داد.

خبرگزاری دانا

توجه به حقوق کودکان به عنوان آینده‌سازان یک کشور امری ضروری بوده و در آموزه‌های دینی و اسلامی ما، حقوق کودک بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

بررسی طرح حمایت مالی از افشاگران فساد و همچنین رسیدگی به طرح مدیریت تعارض منافع در دستورکار جلسات این هفته کمیسیون‌های تخصصی مجلس قرار دارد.

خبرگزاری دانا

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای کرمانشاه برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تیزبینی و هوشیاری مامورین انتظامی رودان در بازرسی از یک دستگاه کامیون مقدار 146 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، کشف و ضبط شد.