دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

رئیس جمهور کشور طی بازدید سرزده‌ای که از غرب استان تهران داشت در مرکز ترک اعتیاد اخوان صفادشت ملارد حضور یافت.

خبرگزاری دانا

به دنبال روی آوردن خانواده ها به سمت تک فرزندی و بی فرزندی شاهد کاهش نرخ باروری جمعیت به عدد 1.6 هستیم که قطعا پیامدهای منفی آن بر کسی پوشیده نیست.

خبرگزاری دانا

کریمی گفت: در راستای کمک به تحقق جهش تولید و رفع موانع تولید اقدامات و طرح های خوبی توسط بسیج کارگری به کارخانجات و واحدهای تولیدی انجام شده که 800 ایجاد اشتغال، 1500 تثبیت اشتغال اجرای طرح شهید برونسی، طرح شهید کریمی و توزیع بسته های معیشتی از مهمترین آنها است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با نشستن همای اقبال بر شانه علیرضا زاکانی و رفتن او به بلدیه دارالحکومه طهران، فصلی نو در مدیریت شهری آغاز شد. این گزارش نگاهی به عملکرد زاکانی به عنوان مدیر ارشد شهری در دوره ششم دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: لازم است نیازهای و ایده‌های دختران در مباحث فرهنگی، هویتی و اجتماعی به ویژه آسیب‌های اجتماعی موج و تاثیرگذاری در جامعه و در نهایت دستیابی به آرمان‌های این افراد مورد بررسی قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_ معاون وزیر راه و شهرسازی بر اصلاح زیرساخت ها و تسریع در روند تصویب طرح بازآفرینی ناحیه سه منطقه 19 تهران در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تأکید کرد.

خبرگزاری دانا

مخلص الائمه با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران عامل توازن امنیت در جهان اسلام است، گفت: سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح با تفکر ولایتمداری و انقلابی، سربلندی و اقتدار نظام اسلامی و خنثی کردن توطئه های دشمنان را رقم زده اند.

خبرگزاری دانا

سردار مهدوی به پیشرفت های سپاه در حوزه های دفاعی و قرار گرفتن در رتبه چند کشور نخست دنیا اشاره کرد و افزود: بسیاری از نگرانی های استکبار در همین حوزه است که الحمدالله با تلاش و هوشمندی نیروهای انقلابی در سپاه توانسته ایم سد دفاعی محکمی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام به وجود بیاوریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: به منظور توسعه زمینه های همکاری مشترک و همه جانبه و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود خیرین کشور، تفاهم نامه همکاری بین سازمان پزشکی قانونی کشور و مجمع خیرین سلامت کشور به امضا رسید.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قم از غفلت طلافروش هنگام چیدمان و عدم نصب تجیهزات ایمنی لازم به عنوان علت و انگیزه اصلی سارقان فرصت‌طلب در سرقت از این طلافروشی یاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به طور جد به موضوع آسیب‌های اجتماعی توجه داشته و میزان تحقق وعده‌ها نیز با افزایش وظیفه نظارتی ارزیابی خواهد شد.

خبرگزاری دانا

براساس تکالیف دستگاه‌ها، سپاه و بسیج بار دیگر مثل همیشه پا به میدان عرصه گذاشته‌اند و با طرح ایران جوان بمان می‌خواهند فرهنگی عظیم با رویکرد جدید را طبق فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری به منصه ظهور برسانند.

خبرگزاری دانا

شایسته کرمخانی از فعالیت 52 گروه همیار زنان سرپرست خانوار در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: بازتوانی در قالب اشتغال فردی و گروهی صورت می گیرد که در این راستا این گروه های همیار طی سال 1400 تشکیل شده اند.

خبرگزاری دانا

اسماعیلی دبیر مجمع مطالبه گران استان یزد گفت: مجمع مطالبه گران در تمام شهرستان‌های استان یزد تشکیل می شود.