دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام محمد عجمی گفت: نوجوانان استان البرز نیز به شدت درگیر آسیب های دنیای مجازی شده اند و از هویت های مجازی الگو گرفته اند و با هویت خود بیگانه هستند.

خبرگزاری دانا

هم‌زمان با عید سعید فطر در ایران اسلامی با حضور نمازگزاران یاسوجی نماز عید سعید فطر در این شهر برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر، استخدام ها، بارگذاری اطلاعات بر روی سامانه شفافیت و... توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاونت امور زنان و خانواده دولت سیزدهم خبر از اجرای طرح مشاوره برای زوجین را داده است. بدیهی است که اگر چنین طرحی بخواهد اجرا شود وظیفه وزارت بهداشت است نه معاونت زنان، ولی در گفته های معاونت حرفی از این وزارتخانه به عنوان تهیه کننده و مجری طرح نیست. سوال روشن این است که جهت تهیه و تدوین این طرح و مشخصا اجرای آن تا چه حد با وزارت بهداشت تعامل داشته است؟ قطعا و لابد لازم است وزارت بهداشت...

خبرگزاری دانا

مهدی درویشی از معلمان نمونه سیستان و بلوچستان گفت: معلمان، با رسالت پیامبرگونه خود، در تربیت نسل آینده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی که متاثر از فضای مجازی است، نقش موثری دارند.

خبرگزاری دانا

نقش آموزش‌وپرورش در اعتلای جوامع بسیار مهم و با ارزش است و معلمان در قامت هدایتگران این عرصه، بار سنگین این مسئولیت را در پرورش استعدادهای درونی و تربیت انسان هایی پایبند و متعهد به دوش می‌کشند و بی‌شک جامعه‌ای که حرمت استاد و معلم را پاس می‌دارد، آهنگ رشد و تعالی را شتاب می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

امشب کرمان هم استاندار خود را در دولت سیزدهم شناخت و سرانجام با اعتماد هیات دولت به «محمدمهدی فداکار»، پرونده تعیین نمایندگان عالی دولت در 31 استان کشور بسته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

" حق بر آموزش" و " حق بر سلامت " و " حقوق بین المللی کودک" به ترتیب مقرر در کنوانسیون (پیمان) حقوق کودک، از زمره شاخه های حقوق بشری شناخته شده به شمار می رود و نظارت برآموزشهای عمومی و هدایت افکار مردم و شهروندان نیز یکی از دغدغه های کشورهائی است که دارای احساس مسئولیت نسبت به ملت و جامعه و آینده کشور خود هستند.

خبرگزاری دانا

مراسم گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد با مشارکت سپاه فتح و ورزش و جوانان کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار و در این مراسم از سوی خیرین مبالغی اهداء شد.

خبرگزاری دانا

صدیقی گفت: در سال گذشته بالغ بر 21 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات به شهرستان اختصاص پیدا کرد که در این خصوص برای 51 متقاضی تشکیل پرونده و مجوز فعالیت صادر شده است.

خبرگزاری دانا

در گفتگوی اعضای شورای اسلامی شهر قم بر توسعه و کاشت درختان مثمر در قم تاکید و از تدوین پیوست نگاری فرهنگی در پروژه‌های عمرانی خبر داده شد.