یک‌شنبه 15 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - متخصص حوزه آسیب‌های اجتماعی با نفی رواج ورزش لاکچری در شهر تهران گفت: باشگاه‌هایی با شهریه میلیونی، سبکی از ورزش را رواج خواهند داد که موجب به حاشیه رفتن ورزش‌های اصیل ایرانی - اسلامی خواهد شد.

خبرگزاری دانا

زباله گردی پدیده‌ای نوظهور اجتماعی است که مانند وصله‌ای ناجور بر پیکر شهری نشسته و روز به روز در حال گسترش است. این در حالی است که شهرداری زباله‌گردی را جرم دانسته اما آیا فقر و لنگ نان شب بودن، جرم می‌شناسد؟!

خبرگزاری دانا

مسئول مجمع حامیان دانشگاه سراوان گفت: یک خیر برای احداث دبیرستان دانشگاه در سراوان منزل مسکونی خود در شمیرانات تهران را به فروش رساند و در حال حاضر مستاجر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روانپزشک کودک و نوجوان با اشاره به اضطراب و بدخلقی برخی دانش‌آموزان گفت: تداوم استرس، اضطراب و علائم شکایت‌های جسمی پس از یک ماه (چهار هفته) باتوجه به تعطیلی 2 ساله مدارس نیازمند حمایت روانشناسان است.

خبرگزاری دانا

همایش سران ایلات و طوایف شهرستان بویراحمد در دانشگاه آزاد یاسوج به منظور توجه به قانون‌گرایی و پرهیز موضوعات قومی برگزار شد.

وب‌گاه الف

وزیر کشور تأکید کرد: محدودیت جاده‌ای و تردد برای تعطیلات عید فطر وجود ندارد؛ اما لازم است که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دستور کار قرار بگیرد.

خبرگزاری دانا

امروزه آگاه سازی و خودمراقبتی به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و افزایش سلامت اجتماعی روانی زنان و دختران و تاب آوری اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است.

خبرگزاری دانا

دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی کشور با بیان اینکه مناطق آزاد از نظر واردات و قاچاق کالا تحت کنترل است، گفت: در کیش که پیشانی مناطق آزاد است مشکلات فرهنگی زیادی داریم ولی سایر مناطق آزاد مانند ارس، ماکو و اروند اینگونه نیستند به خاطر اینکه سکونتگاه مردم بومی است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - دبیر شورای عالی مناطق آزاد اقتصادی کشور با بیان اینکه مناطق آزاد از نظر واردات و قاچاق کالا تحت کنترل است، گفت: در کیش که پیشانی مناطق آزاد است مشکلات فرهنگی زیادی داریم ولی سایر مناطق آزاد مانند ارس، ماکو و اروند اینگونه نیستند به خاطر اینکه سکونتگاه مردم بومی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درباره نشست با هنرمندان زن سینما برای رفع مشکلات بانوان هنرمند گفت: نباید اجازه دهیم فساد از هر نوعی در سینما و سایر مراکز فرهنگی و هنری رخنه کند.

خبرگزاری دانا

بیستمین جلسه قرارگاه آسیب‌های اجتماعی شهر تهران به ریاست علیرضا زاکانی برگزار شد.