دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

علی شعبانی گفت: تاکنون 27 نفر از محکومین جرائم غیرعمد و مالی استان از ابتدای سال آزاد شده و در بازپرداخت مطالبات طلبکاران، میزان گذشت شکات از مطالبات خود و اعسار ثبت شده بیش از 82 درصد بوده است.

خبرگزاری مهر

مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم از ماموریت پژوهشی ویژه دانشگاه ها و پژوهشگاه ها در برخی موضوعات کلان مانند اعتیاد، بیکاری، مهاجرت و کم آبی در 1401 خبر داد.

خبرگزاری دانا

در خطبه های این هفته نماز جمعه خراسان رضوی بر اهمیت حمایت از آرمان فلسطین و مقابله با استکبار جهانی تأکید شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - تیم ایمان سبز شیراز با شکست دادن تیم پرسپولیس قائم‌شهر، جواز صعود به لیگ برتر امید کشور را کسب کرد و فارس را پس از هفت سال در این رقابت‌ها صاحب سهمیه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: وجود مراکزی همچون کوثر، توتیا و حتی مراکز توانمندسازی، زیرساخت های خوبی در تبدیل شهر تهران در غالب یک اکوسیستم کارآفرینی شهری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین تجمع صنفی فرهنگیان شهر تهران با عنوان پیوند با ولایت در حالی در تالار فرهنگیان برگزار شد که فرهنگیان حاضر تقاضای اجرای طرح رتبه بندی معلمان را کردند.

خبرگزاری تسنیم

گردهمایی فرهنگیان با عنوان پیوند با ولایت، پیگیری مطالبات فرهنگیان برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نشست صمیمی انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با خیران برای همفکری و همراهی جهت حل آسیب‌های اجتماعی و مشکلات حوزه زنان در مجموعه فرهنگی تلاش در حالی برگزار شد که خیران هم بخشی از مشکلات خود را مطرح کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست صمیمی انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با خیران برای همفکری و همراهی جهت حل آسیب‌های اجتماعی و مشکلات حوزه زنان در مجموعه فرهنگی تلاش در حالی برگزار شد که خیران هم بخشی از مشکلات خود را مطرح کردند.

خبرگزاری دانا

ربیعی گفت: پوستر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان مرکزی با حضور مسئولین استان در اراک رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

لارستان - ایرنا - اصول وحدت و همدلی را رعایت کنیم، دشمن روی تفرق های مذهبی حساب باز کرده است، درباره رویگردانی نسل نو از دین تدبیراندیشی شود و روی مواضع مشترک پافشاری کنیم؛ این‌ها کلیدواژه‌های نشست صمیمی علمای اهل سنت جنوب استان فارس با مدیرانی از سازمان تبلیغات اسلامی کشور بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: دنبال این هستیم که برای حل مشکلات و آسیب‌های اجتماعی حوزه زنان، بانوان به صورت خاص وارد میدان شوند و باید گروه هایی تشکیل شود تا از افراد نیازمند حمایت، از طریق بانوان حمایت صورت گیرد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - رییس جمهور گفت: صنایع نیمه تعطیل و راکد در جهت اشتغال آفرینی برای جوانان و رونق تولید باید فعال شوند.