دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: باید همه دستگاه ها وظایف خود برای تسریع در پوشش بیمه سلامت در محلات کم برخوردار انجام دهند.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: اشتغال از دیگر مسائل مهم این استان است که اگر توسعه یابد خیلی از آسیب های اجتماعی، جرایم، طلاق و... را نخواهیم داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کودکان بازمانده از تحصیل که در حال حاضر کودکان افغان نیز به این جمعیت اضافه شده‌اند به مرور زمان دچار آسیب‌های اجتماعی و انواع بزه می‌شوند، موضوعی که رفع آن در جامعه بر اساس نتایج یک تحقیق، تنها در گرو تبدیل شدن به یک مساله ملی است.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - امام جمعه رضوانشهر گفت: نباید به بهانه اشتباهات گذشته و خطاهایی که جوانان در سال های دور مرتکب شده اند آنان را مورد ارزیابی قرار دهیم، بلکه میزان و ملاک، وضعیت کنونی آنان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان رفاه شهرداری تهران با اشاره به برگزاری 17 جلسه و 230 مصوبه در قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران گفت: قرار گاه اجتماعی 230 مصوبه داشته است که 80 درصد آن تا کنون عملیاتی شده است.

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از بهره گیری از ظرفیت شبکه شاد به منظور تقویت برنامه‌های آموزشی، ارتقایی، ترویجی و تبلیغی این اداره کل خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از مذاکره برای ساخت 750 واحد در یافت‌آباد خبر داد و افزود: بازسازی، نوسازی و روش‌های مختلف را در بخش مسکن ادامه خواهیم داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر درباره قراردادی جمعیت هلال احمر با روسیه برای خریداری بالگرد، گفت: مفاد این قراداد هنوز اجرایی نشده است اما صلیب سرخ جهانی 8 آمبولانس و 4 خودرو امدادی به جمعیت هلال احمر ایران اهدا کرد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل زندان های کهگیلویه وبویراحمد از اعطاء 1000 بسته معیشتی اهدایی سپاه فتح استان در قالب نهضت مؤمنانه به خانواده های نیازمند زندانی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

مشکل برق، گاز و بی‌آبی، فقدان اماکن ورزشی و تفریحی از یک سو و افزایش جرایم و آسیب های اجتماعی از سویی دیگر تنها بخشی از مشکلاتی است که حاشیه نشینان گلستان را در محاصره تحریم اجتماعی قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - دکتر "انسیه خزعلی" معاون رئیس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: زنان سرزمین من در حال نبرد با تاثیرات تحریم های یکجانبه و ظالمانه هستند.