دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانا

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

خبرگزاری دانا

میثم تارم گفت: گره حل مشکلات کشاورزی جنوب کرمان در دانش‌بنیان شدن نهفته است و امروز بیش از 400 شرکت دانش‌بنیان مطرح وجود دارد که به ویژه در حوزه کشاورزی باید گسترش یابند.

خبرگزاری ایرنا

دزفول - ایرنا - رییس اداره بهزیستی گتوند با اشاره به خطر تولد فرزند معلول در ازدواج های خویشاوندی گفت: با توجه به فرهنگ مردم شهرستان گتوند، آمار ازدواج فامیلی در این منطقه بالا بوده که بسیار نگران کننده است.

خبرگزاری دانا

«شیرخوارگاه نور احسان تبریز» که تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست زیر 6 ساله در تبریز است، توسط یک روحانی جوان مدیریت می‌شود.

خبرگزاری دانا

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه برخورد مقتدرانه با جرایم اقتصادی باید ادامه داشته باشد، گفت: مردم به عنوان ولی نعمت و بزرگترین سرمایه ما هستند که بایستی رضایت و اعتماد عمومی را جلب نماییم.

خبرگزاری دانا

قاسم‌پور با بیان اینکه هیچ مدرسه‌ای در سال آینده به دلیل کرونا تعطیل نیست گفت: آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی باید آمادگی صد در صدی داشته باشد.

خبرگزاری دانا

نجات جان بسیاری از هموطنان‌مان پس از استقرار دولت آیت‌الله رئیسی با کاهش شدید آمار جان‌باختگان روزانه، شیرین‌ترین خبری است که در کنار شکل‌گیری دولتی منتخب مردمی با اراده جدی برای حل ریشه‌ای مشکلات کشور و ستیز بی‌امان با نابرابری و تلاش شبانه‌روزی برای استقرار عدالت قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان یکی از نهادهای اثرگذار در حوزه‌های علمی و فرهنگی در سال 1400 بالغ بر 30 مصوبه را در حوزه سیاست ها، خط‌مشی‌ها و ضوابط حوزه علم، فناوری، فرهنگ، نخبگان و انتخاب و تایید افراد برای عضویت در مجامع و نهادهای مختلف و وابسته تصویب و ابلاغ کرده است.

خبرگزاری مهر

برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی منتشر شد. در این برنامه 10 کارگروه از جمله کارگروه کارآفرینی و کسب و کارهای دانش بنیان در آموزش علوم پزشکی تشکیل می شود.

خبرگزاری دانا

به‌دنبال کوتاهی‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر، حاشیه شهر مشهد به بافتی ناکارآمد در حوزه خدمات شهری تبدیل شده و اهمال در ارائه طرح تفصیلی این مناطق راهی برای فرار رو به جلوی شهرداری در خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار است.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان از رشد 80 درصدی تدوین استانداردهای آموزشی در استان خبر داد و گفت: طی یک سال گذشته با هدف رفع نیازهای مهارتی جامعه، 27 استاندارد آموزشی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای تدوین شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور پی انتشار خبری از رئیس مرکز پایش و بهبود فضای کسب و کار درخصوص نحوه صدور پروانه اشتغال در زمینه خدمات مشاوره‌، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری دانا

تکمیل یک پروژه عمرانی در ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر 100 میلیارد تومان برای دولت تمام شد تا حیف و میل بیت‌المال تنها ثمره این پروژه باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ روند رو به رشد تعداد گدایان حاضر در پایتخت موضوعی است که نیاز به تایید و تکذیب ندارد و گواه این روند افزایشی همان گداهایی هستند که در معابر و خیابان‌های مختلف شهر اقدام به گدایی می‌کنند. معضل افزایش متکدیان در کلانشهری چون تهران جزو آسیبهایی است که مسئولان باید برای کاهش آن برنامه‌ای جدی و قابل اجرا داشته باشند و به ویژه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهور با تاکید بر توانمندسازی محلات کم برخوردار گفت: همه دستگاه‌ها وظایف خود برای تسریع در پوشش بیمه سلامت در محلات کم‌برخوردار را به طور کامل انجام دهند.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه «جهاد تبیین» با روشنگری مردم موجب خنثی سازی جنگ رسانه‌ای دشمن علیه کشور شده است، گفت: مهم ترین وظیفه و رسالت اصحاب رسانه در این راستا، تبیین و تشریح دستاوردها و خدمات ارزشمند و گسترده نظام و انقلاب اسلامی است.