شنبه 29 اردیبهشت 1403

آغازتدوین سند چشم انداز توسعه منابع انسانی 1415/ لزوم تسریع در تکمیل بیمارستان امام خمینی شهریار

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
آغازتدوین سند چشم انداز توسعه منابع انسانی 1415/ لزوم تسریع در تکمیل بیمارستان امام خمینی شهریار

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل بیمارستان امام خمینی شهریار با هدف ارتقا سطح سرانه درمانی در این شهرستان گفت: باید در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام از ظرفیت بخش خصوصی بهره گرفت.

مسعود شفیعی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند ارتقا سطح بهداشت و درمان در شهرستان شهریار گفت: بی تردید موضوع بهداشت و درمان و آموزش و پرورش در شهریار با توجه به جمعیت بالا در سطح استان تهران از اهمیت بسزایی برخوردار است و باید تلاش شود با برنامه‌ریزی صحیح به سمت استانداردهای متوسط استانی و شهرستانی در شهریار حرکت کنیم. وی افزود: منابع و اعتبارات استانی پاسخگوی نیازهای شهرستان‌های تهران نیست و تنها بخشی از نیازها را پوشش می‌دهد، لذا باید سهم شهرستان شهریار از اعتبارات ملی ارتقا پیدا کند و دستگاه‌های مربوطه در سطح شهرستان شهریار باید تلاش مضاعفی داشته باشند. وی با تاکید بر جمعیت حدود یک میلیون نفری شهرستان شهریار و ظرفیت های ویژه این شهرستان در سطح کشور گفت: تکمیل بیمارستان شهریار در اولویت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران است و دغدغه تکمیل و بهره‌برداری هر چه سریعتر این بیمارستان در استان تهران وجود دارد تا گامی در جهت ارتقا بهداشت و سلامت شهرستان برداشته شود. وی ادامه داد: باید بر اساس تبصره 19 قانون بودجه امسال بخش خصوصی را در اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام فعال کنیم و درحقیقت از مشارکت بخش خصوصی بهره بگیریم تا با توجیه و دفاع از پروژه، اعتبارات مصوب ملی را نیز دریافت کنیم. رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر اهمیت توسعه منابع انسانی گفت: توجه به نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه سازمانی امری غیر قابل انکار است و باید ابهامات دستگاه های اجرایی در این حوزه برطرف شود.

به گفته وی، رسیدگی به چالش های پیش روی دستگاه های اجرایی و تعامل با سطوح ملی در تدوین سند چشم انداز ضروری است و بر همین اساس بررسی تدوین سند چشم انداز توسعه منابع انسانی1415 استان تهران آغاز شده است.

انتهای پیام