چهارشنبه 4 مهر 1403

طوفان معلمان با آغاز سال تحصیلی

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
طوفان معلمان با آغاز سال تحصیلی

شهریور طوفانی معلم‌ها در آپارات با بارگذاری 35 هزار ویدیو و 202 میلیون بازدید ایده مدرسه ملی و مجازی ایران را محقق کرد. شهریور طوفانی معلم‌ها در آپارات با بارگذاری 35 هزار ویدیو و 202 میلیون بازدید ایده مدرسه ملی و مجازی ایران را محقق کرد. به گزارش عرشه آنلاین استفاده از فضای مجازی برای «آموزش» هم از سوی معلمان و هم از سوی دانش‌آموزان، در آستانه سال تحصیلی جدید، منجر به ثبت یک رکورد...

شهریور طوفانی معلم‌ها در آپارات با بارگذاری 35 هزار ویدیو و 202 میلیون بازدید ایده مدرسه ملی و مجازی ایران را محقق کرد.

به گزارش عرشه آنلاین استفاده از فضای مجازی برای «آموزش» هم از سوی معلمان و هم از سوی دانش‌آموزان، در آستانه سال تحصیلی جدید، منجر به ثبت یک رکورد جدید شد.

همزمان با آغاز شهریور و در آستانه سال تحصیلی جدید کمپین ویژه‌ای با عنوان «مدرسه به توان آپارات» در فضای مجازی راه‌اندازی شد تا معلمان در سراسر کشور بتوانند با تولید محتوای آموزشی و بارگذاری آن بر روی سایت آپارات، علاوه‌بر مشارکت در این کمپین و کسب درآمد ویژه، عضوی از بزرگ‌ترین مدرسه آموزشی کشور باشند.

با گذشت سی روز از آغاز فعالیت این کمپین 35 هزار ویدیو در دسته تحصیلات و یادگیری روی این سایت بارگذاری شده که بیش از 202 میلیون بازدید گرفته است.

کمپبن «مدرسه به توان آپارات» همچنان فعال است و معلمان مقاطع مختلف تحصیلی می‌توانند تا پایان آبان‌ماه 1403 ایده‌های خلاقانه خود برای آموزش سرفصل‌های درسی را در قالب ویدیو ضبط و برای دسترسی دانش‌آموزان، در آپارات بارگذاری کنند.

منبع: اطلاعات --> هم اکنون دیگران می خوانند

بیشتر بخوانید

طوفان معلمان با آغاز سال تحصیلی 2