یک‌شنبه 8 مهر 1403

آمادگی نیروهای خدمات شهری پایتخت برای بارش‌های احتمالی

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
آمادگی نیروهای خدمات شهری پایتخت برای بارش‌های احتمالی

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: نیروهای ما در سطح شهر در آمادگی کامل برای رفع آب گرفتگی‌های احتمالی به دنبال بارش باران در تهران هستند.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا جعفری با اشاره به آغاز بارش باران از بامداد امروز در تهران اظهار کرد: خوشبختانه نیروهای ما در سطح مناطق حضور داشتند و مشکل خاصی در ساعات اخیر برای شهروندان ایجاد نشد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با تأکید بر اینکه آب‌گرفتگی مشکل‌سازی در معابر تهران رخ نداد، خاطرنشان کرد: جز چند مورد آب ماندگی جزئی در برخی مناطق شمالی پایتخت، شاهد مشکل چندانی برای شهروندان تهرانی نبودیم.

وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران و برف در جاده‌های 11 استان / ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز

وی با اشاره به آمادگی نیروهای خدمات شهری با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه بارش در تهران، یادآور شد: نیروهای ما در سطح شهر تهران حضور دارند تا در صورت آب گرفتگی و آب ماندگی در معابر، خدمات‌رسانی لازم را انجام دهند.

جعفری در پایان گفت: با توجه به اینکه بارش باران پراکنده و رگباری بود، نمی‌توان گفت که شدت بارش در نوار شمالی و یا نوار جنوبی پایتخت بیشتر بوده است یا خیر؛ در نقاط مختلف شهر شاهد بارش رحمت الهی بودیم و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.