دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی که در سالن جلسات معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد با اشاره به شرایط کشور گفت: بیش از هر زمانی احساس می‌شود که نیازمند راه و رسم و شیوه شهدا هستیم. معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم ضمن ارائه تحلیلی از التهابات اخیر افزود: طیف‌های گوناگون...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران گفت: براساس شیوه نامه جدید فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی، هیأت علمی پیمانی و رسمی آزمایشی الزام خواهند داشت که برای تبدیل وضعیت یک دوره فرصت مطالعاتی در صنعت بگذرانند.

خبرگزاری مهر

مراسم رونمایی از پوستر جایزه ملی سردار شهید سلیمانی فردا 7 آذر ماه با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران امروز یکشنبه 6 آذر ماه در آئین افتتاح پردیس علم و فناوری شهید چمران دانشگاه تهران در اشتهارد، گفت: افتتاح این مجموعه، نهضت جدیدی را در روابط صنعت و دانشگاه ایجاد می‌کند و سبک جدیدی در شراکت استراتژیک بین دولت، دانشگاه و بخش خصوصی رقم می‌زند. امیدواریم این شراکت استراتژیک، نقطه عطفی در تاریخ...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه تهران گفت: همواره از ارتباط بین صنعت و دانشگاه صحبت می‌کنیم و با وجود اینکه از گذشته تاکنون برای گسترش این ارتباط تلاش شده است اما در این زمینه توفیق چندانی نداشته‌ایم.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: آموزش هزینه نیست، سرمایه گذاری است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از تدوین 95 درصد آیین نامه‌های قانون جهش تولید دانش‌بنیان خبر داد و گفت: این قانون با نهایی شدن تمامی آیین‌نامه‌ها در یک ماه آینده اجرایی می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اعلام کرد: 252 طرح آموزش پزشکی در تمام کشور در حال ساخت است که بخشی از آن‌ها امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به امضای محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام محمدمهدی ایمانی‌پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی رسید. محمد مهدی طهرانچی در نشست امضای این تفاهم‌نامه، با تبریک روز بسیج گفت: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند تعامل و ارتباط...

خبرگزاری مهر

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: اگر قرار است به سمت دانشگاه های نسل سه و چهار برویم، باید در نظام درسی، روش های آموزشی و در جذب هیات علمی نگرش دیگری داشته باشیم.