شنبه 8 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. ثبت نام وام ضروری دانشجویان براساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و زمانبندی ثبت نام وام‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی گفت: باید بین کارکرد، ماموریت و ظرفیت پژوهشگاه‌ها تفاوت و بر اساس آن سهمی برای درآمد اختصاصی آنها قائل شویم. این سهم (درآمد اختصاصی) برای پژوهشگاه‌های حاکمیتی سیاست‌پژوه می‌تواند نزدیک به صفر باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک دستگاه جدید از طریق ایمپلنت مغزی سیگنال‌های عصبی افراد معلول و ناتوان از سخن گفتن را بطور مستقیم به متن و گفتار تبدیل می‌کند؛ فقط کافی است که شخص روی هر کلمه فکر کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان جهاد دانشگاهی از ذخیره سازی 190 هزار نمونه خون بندناف در بانک خون شرکت فناوری بن یاخته های رویان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دستاوردهای شرکت فناوری «بن یاخته های رویان» همزمان با آیین گرامیداشت روز جهانی «خون بندناف» و پاسداشت خدمات پزشکان و پیشگامان عرصه علوم سلول های بنیادی با حضور رییس جهاد دانشگاهی رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نمایشگاهی که با هدف عرضه دستاورد‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه کاتالیست‌های شیمیایی و به هم رسانی شرکت‌های فناور و نوپا با شرکت‌های بزرگ صنعتی حوزه پتروشیمی شکل‌گیری پویش استارتاپی برای جذب هسته‌های فناور به منظور توسعه فناوری‌های نوین حوزه کاتالیست‌های شیمیایی برگزار شد. دهقانی فیروزآبادی در بازدید از این نمایشگاه با دعوت از فعالان این حوزه...

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: برگزاری نمایشگاه کار دانشگاه تهران به دلیل شرایط پیش آمده فعلا امکان پذیر نیست اما شرکتهای بزرگ برای جذب دانشجویان مستعد در بازار کار اعلام آمادگی کرده اند.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «سید محمود رضا آقامیری» را به عنوان سرپرست دانشگاه شهید بهشتی منصوب کرد.

خبرگزاری مهر

نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ایجاد اندیشکده لجستیک و زنجیره تامین تاکید کرد و گفت: مجلس در این راستا حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین رییسی نماینده مردم جاسک و میناب از کوتاه شدن مسیر پیشرفت به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق گفت و ادامه داد: قطعاً اگر در کشور بخواهیم توسعه متوازن و البته پایدار داشته باشیم، راهی وجود ندارد غیر از آنکه بر زیست‌بوم فناری، خلاقیت، دانش و نوآوری تکیه کنیم. همانگونه که رهبر معظم انقلاب به نیکی گفته‌اند؛ با توجه به رشد سریع علم و دانش در دنیا...