جمعه 20 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

محمدرضا مبین، متخصص جراحی و فلوشیپ سوختگی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: در مبحث سوختگی و زخم، ایران جزو کشور‌های در حال توسعه است. وی با اشاره به تعداد صدمات سوختگی در کشور گفت: سالانه بیش از 300 هزار نفر دچار صدمات سوختگی می‌شوند. در سال گذشته 3 هزار نفر به علت سوختگی جان خود را از دست دادند. عوارض و صدمات زیادی به خانواده‌ها، جامعه و بیمه‌ها وارد شد. مبین با...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بیست‌وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار، عرصه ارائه آخرین یافته‌های فناورانه و نتایج تلاش دانشگاهیان و فرصت خوبی برای صاحبان صنایع بمنظور اطلاع از این دستاوردها و البته بهره‌برداری از آنهاست؛ موضوعی که فناوران بر آن تاکید کرده و خواهان توجه بیشتر صنایع به این مقوله شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تصاویر دقیق تلسکوپ فضایی هابل به دانشمندان کمک می‌کند اطلاعات بیشتری درباره کیهان، دو میلیارد سال پس از مه‌بانگ کسب کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سومین نشست هیات عالی اندیشه‌ورز سازمان بسیج اساتید کشور با حضور محمدرضا مردانی رئیس سازمان، محمدمهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و جمعی از اساتید و روسای دانشگاه‌های کشور در دانشگاه تهران برگزار شد. در این نشست 3 ساعته اساتید با طرح 3 سوال به تبیین شرایط دانشگاه، چرایی بوجود آمدن شرایط فعلی و آینده آن پرداختند. محمدرضا مردانی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس، از تمدید برنامه هفدهمین دوره «فراخوان مسیر» جهت پذیرش و عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان این پارک تا 30 آذر ماه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای از رسانه‌ها خواست اخبار و رویدادهای مربوط به این دانشگاه را ضمن راستی‌آزمایی، با خویشتنداری به انتشار رسانده و خواسته یا ناخواسته به عاملی برای افزایش فشارهای بیرونی بر خانواده دانشگاه صنعتی شریف تبدیل نشوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، غرفه های برتر این رویداد را در بخش‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و پژوهشگاه‌ها اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

عمرانی معاونت عمرانی استانداری تهران اعلام کرد تمامی مقاطع تحصیلی از جمله دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی به علت آلودگی هوا چهارشنبه و پنجشنبه غیر حضوری شد.

خبرگزاری مهر

قم مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم ایران، مردمی بزرگ و بزرگ زاده هستند و عظمت ملت برای ما سرمایه است و باید حرمتشان حفظ شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سازمان‌ها و نهادهایی که در حوزه فرهنگ فعالیت می کنند، نیازمند بازنگری و روزآمدسازی ماموریت های خود هستند تا تاثیرات مفید و موثر تامین شود.

خبرگزاری مهر

در یازدهمین دوره از مسابقات ملی فناوری نانو، دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف موفق به کسب 4 مدال طلا و 2 مدال نقره شدند.

خبرگزاری مهر

ثبت‌نام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارتهای عربی آذرماه دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

خبرگزاری مهر

اولین دوره آزمون زبان فارسی ویژه دانشجویان و متقاضیان غیرایرانی غیرفارسی زبان در دانشگاه آزاد اسلامی 16 دی ماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: براساس توافقی با معاونت آموزشی وزارت علوم، تصمیم گرفته شد هیچ برنامه درسی مصوب نشود، مگر نماینده انجمن علمی مربوطه در شورای برنامه ریزی حضور داشته باشد.