جمعه 20 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

معاونت آموزشی دانشگاه تهران بر لزوم ارایه تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی و معافیت تحصیلی (دانشجویان مشمول نظام وظیفه) جهت انتخاب واحد نیمسال دوم 1402-1401 تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور هدف اصلی تشکیل قرارگاه تربیت و آموزش در سازمان بسیج اساتید را ارتقای سطح دانش و بینش افزایی اساتید عنوان کرد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس موسسه آموزش عالی علمی، کاربردی جهاد دانشگاهی گفت: 37 مرکز علمی، کاربردی جهاد دانشگاهی در کشور فعال است که 23 هزار و 18 دانشجو در این مراکز تحصیل می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک فیلمساز ایده‌ای را مطرح کرده است که در آن نوزادان به جای رشد در رحم مادر، در «محفظه‌هایی شفاف» رشد می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در یازدهمین دوره از مسابقات ملی فناوری نانو موفق به کسب چهار مدال طلا و 2 مدال نقره شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بدین وسیله به اطلاع می‌رساند، دانشجویان شاغل به تحصیل کلیه مقاطع تحصیلی موظف به پیگیری و ارائه تائیدیه تحصیلی مقطع قبلی و دانشجویان ذکور مشمول نظام وظیفه موظف به ارائه معافیت تحصیلی تائید شده از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا برای انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401 می‌باشند. در صورت عدم پیگیری و عدم وصول، مجاز به انتخاب واحد در نیمسال مذکور...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مناسبت گرامی‌داشت هفته پژوهش و فناوری، همایش روز ملی پژوهش و فناوری با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، مسئولین کشوری و مدیران ستادی و پژوهشگران برتر دانشگاه، صبح دوشنبه 21 آذرماه 1401 در سالن اجتماعات سازمان مرکزی برگزار شد. همایش روز ملی پژوهش و فناوری با حضور خسرویان، سیدمجتبی خیام...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به تازگی نمایشگاه ایران‌ساخت به منظور حمایت از توانمندی‌های داخلی در حوزه‌های مختلف برپا شده‌است. به همین منظورعبدالرضا مجدالدین، قائم مقام نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت با حضور در برنامه تهران 20 به بررسی نقش دانش بنیان‌ها در پیشبرد توسعه ملی و حمایت نهاد‌ها از این شرکت‌ها پرداخت. مجدالدین در ابتدا گفت: جهان امروز ما جهان دانایی...

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هشت هزار و 735 شرکت دانش‌بنیان در کشور فعال است که تا شرایط ایده‌آل فاصله دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فاطمه عظیم زاده رییس مرکز اطلاعات علمی جهاددانشگاهی (SID) تعداد مقالات نمایه شده در این پایگاه را 1.007.343 عنوان کرد و گفت: از این تعداد 843.337 مقاله فارسی و انگلیسی در بانک نشریات، تعداد 145.443 مقاله فارسی و انگلیسی در بانک همایش‌ها و تعداد 18.563 مقاله در بانک طرح‌های پژوهشی نمایه شده است. وی در رابطه با خدمات این مرکز جهاددانشگاهی به پژوهشگران...

خبرگزاری مهر

بر اساس تصمیم دبیرخانه کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه علوم پزشکی تهران مجوز 9 نشریه از اعتبار ساقط و مجوز 10 نشریه جدید صادر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان سنجش آموزش کشور از آخرین مهلت نام‌نویسی متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 در روز شنبه 26 آذر ماه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری غیر سیاسی شدن دانشگاه‌ها را یک آفت دانست و گفت: دولت سیزدهم معتقد به تقویت و حمایت از مطالبه‌گری دانشجویان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد نوحه گر رییس پژوهشکده علوم دریایی دانشگاه تهران از برگزاری اولین همایش بین المللی علوم دریایی با رویکرد نوآوری در اکوسیستم‌های آبی با تکیه بر اقتصاد دریاپایه خبر داد. نوحه گر در این باره اظهار داشت: با استعانت از خداوند متعال و پیرو منویات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت استفاده از فرصت دریا و ظرفیت‌های عظیم آن، اولین همایش بین المللی علوم...