جمعه 20 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین افتتاحیه چهارمین دوره طرح ملی نکوداشت مفاخر ایران اسلامی روز دوشنبه 21 آذرماه سال جاری با سخنرانی فاطمه شهیدی، استادیار مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران در محل سالن اجتماعات جهاددانشگاهی دانشگاه علم و صنعت برگزار شد. در این برنامه، رضا فریدزاده، سرپرست سازمان دانشجویان ایران؛ فاطمه شهیدی، استادیار مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران؛ حمید آب‌روشن،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم تجلیل از نخبگان دانشگاه جامع امام حسین (ع) که با عنوان جشنواره شهید وزوایی و به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد، گفت: ما در مقابل تحریم‌های ظالمانه مثل شیر ایستاده ایم. از فضاسازی‌های رسانه‌های نباید بترسیم. وقتی انگلیسی‌ها در خلیج فارس بازداشت شدند مردم منطقه از این اقدام ایران ابراز خوشحالی کردند...

خبرگزاری مهر

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از آخرین مهلت ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 در روز شنبه 26 آذر ماه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، عبدالرسول پورعباس با اشاره به اینکه تا ظهر امروز بیش از 250 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 نام نویسی کردند، افزود: متقاضیان برای پذیرش در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و علاقه‌مندان به شرکت در بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور که در زمان...

خبرگزاری مهر

در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر ایجاد دانشگاه الکترونیک و هوشمند در راستای تحقق شفافیت تاکید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - موفقیت محققان پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی در تولید کیت «تشخیص نیاز به شیمی درمانی در مبتلایان به سرطان سینه»، امکان پیش بینی خطر عود زودهنگام و دیرهنگام بیماری در هر بیمار و تشخیص لزوم یا عدم لزوم استفاده از شیمی درمانی در فرد فراهم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از راه اندازی شبکه سرمایه گذاری در این پارک خبر داد و گفت: این پارک با راه اندازی این شبکه، قطب پارک های علم و فناوری سراسر کشور برای برقراری ارتباط و شبکه سازی سرمایه‌گذاران می شود.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای نشان داده است که می‌تواند مسئولیت تولید و هدایت فرآیندهای حل مسئله در کشور را بر عهده داشته باشد.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان بر ضرورت ارائه پاسخ های علمی از سوی حوزه علمیه برای دفع شبهات روز تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

پنجمین فراخوان حمایتی صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی دانشگاه آزاد اسلامی با اعتبار 40 میلیارد ریالی منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز تخصصی سرطان رحم و تشخیص، غربالگری و پیشگیری از ابتلا به ویروس پاپیلومای انسانی (HPV)، همزمان با هفته پژوهش در پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری مهر

کانون صنفی استادان دانشگاه صنعتی شریف از روسای سابق دانشگاه می‌خواهد با تعامل با مسئولین کشوری در داخل و خارج وزارت علوم، زمینه های اجرایی شدن کامل منشور اجتماعی دانشگاه را فراهم آورند.