پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک تیم تحقیقاتی پزشکی دانشگاه بازل موفق شدند یک نوع سلول سرطانی تهاجمی را به نوعی سلول تبدیل کنند که درمان بهتری برای آن وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ در خصوص مسکن به ریاست محترم جمهوری نامه نوشت. متن نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران سلام علیکم. انتخاب وزیر جدید مسکن، مطالبات یکسال گذشته مردم و جنبش دانشجویی در مورد مسکن را برای بار چندم، به اصلی‌ترین خط مطالبه‌گری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هشت شرکت دانش‌بنیان با حمایت بلاعوض 600 میلیون تومانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، موفق به ثبت علامت تجاری خود در کشورهای مختلف شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برگزیدگان حوزه ارتباط با صنعت و جامعه در بخش های مختلف اعم از دستگاه های اجرایی برتر، دانشگاه ها و مجریان و کارفرمایان برتر، رساله‌ها و پایان نامه‌های تقاضامحور و دانشگاه های برتر در حوزه مهارت افزایی در سومین روز از هفته پژوهش و فناوری معرفی و تقدیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهلت نام نویسی برای حضور در پنجمین نشست سرمایه گذاری فناوری (Technology Investment Meeting 2023) تا 10 دی ماه 1401 تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باستان‌شناسان مصری تصاویر چهره تمام‌رنگی مومیایی‌ها را در یک محوطه باستانی در شهر فَیوم در مصر کشف کردند.

خبرگزاری مهر

جانشین وزیر دفاع با اشاره به حمایت از دوره های پسادکتری که بر روی موضوعات تخصصی مورد نیاز وزارت دفاع کار می کنند، گفت: از فرصت مطالعاتی اساتید و پروژه های های نوظهور حمایت می شود.

خبرگزاری مهر

دستگاه های اجرایی برتر، دانشگاه ها و مجریان و کارفرمایان برتر، رساله ها و پایان نامه های برتر تقاضامحور و دانشگاه های برتر در حوزه مهارت افزایی در نشست مدیران ارتباط با صنعت معرفی شدند.

خبرگزاری مهر

کارگاه بین المللی سازی آموزش پزشکی ویژه کلان منطقه 10 آمایشی آموزش عالی بخش سلامت کشور در روزهای 22 و 23 آذر ماه 1401 در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهلت ثبت نام در فراخوان پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی مستعدان برتر حوزوی کشور در سال تحصیلی 1402 1401 (طرح شهید وزوایی ویژه طلاب حوزه‌های علمیه) تا 30 آذر ماه تمدید شد.