پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه عصر ایران

براساس مستندات پرونده و اعترافات متهمان، عوامل اصلی این تیم متشکل از اراذل و اوباش در قالب 2 تیم عملیاتی رژیم صهیونیستی به سرتیمی متهم حسین اردوخان زاده معروف به زکریا و متهم میلاد اشرفی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه با 70 شرکت دانش‌بنیان رتبه اول غرب کشور را دارد، گفت: 55 شرکت در سامانه معاونت علمی رییس‌جمهور برای دریافت درجه دانش‌بنیان ثبت‌نام کردند و 40 شرکت هم در حال تهیه مدارک و مستندات هستند. (فیلم از مصطفی آزادی)

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روابط عمومی دانشگاه تهران در پی حادثه خودآسیب‌رسانی یک دانشجو در روز شنبه 12 آذر ماه 1401 در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر این دانشگاه اطلاعیه صادر کرد.

خبرگزاری مهر

روابط عمومی دانشگاه تهران در پی حادثه روز شنبه 12 آذر ماه 1401 در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، اطلاعیه ای صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به اطلاع متقاضیان میرساند، دهمین دوره نام‌نویسی برای شرکت در آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا) از روز شنبه مورخ 1401/09/12 آغاز و در روز سه شنبه مورخ 1401/09/22 پایان می‌پذیرد. لازم به تاکید است که نام‌نویسی منحصراً به‌صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت. با توجه به...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای از برگزاری دهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا - سامفای دانشگاهی) سال 1401 در روز جمعه دوم دی ماه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فراخوان چهاردهمین کنگره «پیشگامان پیشرفت» با موضوع «جوانان و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» منتشر شد. بر اساس این فراخوان، علاقمندان تا بیستم بهمن ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برنامه‌های فمینیستی در برخی دولت‌ها ازجمله دولت‌های اصلاحات تحت عناوین فریبنده همچون توانمندسازی زنان و تشویق به حضور و بروز اجتماعی آنها نه تنها مشکل زنان را رفع نکرد که از قضا به افزایش معضلات و مشکلات نیز منجر شد.