پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان امیدوارند بتوانند با کاهش ژنتیکی یک پروتئین در بدن، آپنه خواب را درمان کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، دانشجویان را چشم بینا و گوش شنوای جامعه دانست و گفت: از جامعه دانشجویی انتظار می‌رود تحلیل علمی متناسب با جایگاه دانشگاهی و فارغ از ملاحظات سیاسی و سیاست زدگی داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش‌آموزان کردستانی در سومین دوره جشنواره علمی - پژوهشی پژوهش سراها، موفق به کسب 24 رتبه برتر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشی که به تازگی صورت گرفته، نحوه شکل‌گیری رعدوبرق را توضیح می‌دهد. آگاهی درباره این پدیده طبیعی به محافظت بهتر از ساختمان‌ها و افراد کمک می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو. حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی در حکمی علیرضا کلانتر مهرجردی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی منصوب کرد. در متن این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و با همفکری و همکاری جهادگران عزیز در آن معاونت وبا استفاده بهینه از امکانات و تجربیات موجود در انجام وظایف تعیین شده موفق و موید باشید. انتظار میرود ضمن تعامل سازنده...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جهاددانشگاهی در احکام جداگانه «علیرضا کلانتر مهرجردی» را عنوان سرپرستی معاونت فرهنگی این نهاد منصوب و «محمدرضا پورعابدی» را در سمت مشاور رییس و دبیر هیات امنای این نهاد ابقا کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری نمایشگاه بیست و سومین دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار و همچنین دهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت به صورت مشترک از ساعت 9 تا 11 سه شنبه 15 آذر در سالن شیخ بهایی معاونت ریاست جمهوری برگزار خواهد شد. در این نشست خبری پیمان صالحی معاون پژوهشی وزیر علوم و محمدحسین بهشتی معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی ریاست جمهوری...