چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق شد زیرساخت‌هایی را برای تسهیل هرچه بیشتر ارائه خدمات عمومی الکترونیک در کشور فراهم کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: برنامه‌ریزی جدی معاونت علمی حمایت از محققان و شرکت‌های دانش‌بنیان و بقیه مجموعه‌هایی است که علاقمند به فعالیت در توسعه محصول و تجهیزات وابسته به ژن درمانی و صادرات آن هستند.

خبرگزاری مهر

دستورالعمل نحوه برگزاری کلاس های درسی دانشجویان غیرایرانی غیرمقیم ورودی ماقبل 1401 رشته های غیرپزشکی در نیمسال اول 1401 دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با تاکید بر ظرفیت زیست بوم فناوری و نوآوری اقدام به تعریف 25 طرح تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست هم‌اندیشی سخنرانان هیئت‌های دانشجویی استان تهران در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد. در این مراسم چهره‌هایی نظیر آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجج الاسلام قاسمیان، کاشانی، سرلک، کفیل، مهدوی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید مهدی ساداتی نژاد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس درنشست شورای مرکزی خانه گفتگوی آزاد در سخنانی ضمن تشکر از حضور استادان هیات علمی دانشگاه در اولین نشست شورای مرکزی خانه گفتگوی آزاد، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی را از منویات مورد تاکید مقام معظم رهبری در طول سالیان مختلف عنوان و خاطر نشان کرد: در این راستا...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه معارف اسلامی اعلام کرد، به مناسبت روز دانشجو در نظر دارد از دانشجویان ممتاز علمی (آموزشی و پژوهشی) و فعال در عرصه‌های فرهنگی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو تجلیل به عمل آورد. همچنین علاوه بر تقدیر از دانشجویان ممتاز علمی و فرهنگی، در این دوره از دانشجویان فعال فرهنگی نیز به صورت جداگانه، تقدیر به عمل خواهد آمد. تذکرات مهم 1 انتخاب دانشجوی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فاز اول پروژه ژن درمانی کودکان مبتلا به سرطان خون (کارتی‌سل‌تراپی) با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور در مرکز طبی کودکان افتتاح شد. این روش درمانی برای درمان یک پسربچه پنج ساله مقاوم به درمان شیمی درمانی، موفقیت آمیز بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جهاد دانشگاهی در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان نوشت: دفاع مقدس، عرصه سازندگی و رفع محرومیت، مواجهه با بحران‌ها و بلایای طبیعی، مقابله با فتنه‌ها و توطئه‌های تهدیدکننده امنیت ملی و منطقه‌ای و جهاد تبیین مبین نقش بی‌بدیل بسیج در تداوم راه پیشرفت و عزت ایران اسلامی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا کریمیان، مشاور سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت ثبت نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال 1402 ساعت 24 پنجشنبه 3 آذرماه به پایان رسید. وی افزود: هر داوطلب بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون در یک کدرشته امتحانی ثبت‌نام و در آزمون مربوط شرکت کرده است. کریمیان یادآور...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور از نام‌نویسی 157 هزار نفر برای شرکت در آزمون نیمه‌متمرکز دکتری تخصصی 1402 از آغاز زمان ثبت نام (22 آبان) تا شامگاه پنجشنبه (سوم آذر) خبر داد.

خبرگزاری مهر

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد 157 هزار نفر در آزمون مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال 1402 ثبت نام کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیر کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در راستای بهره‌برداری از پنجره واحد خدمات دانشگاهی و به منظور یکپارچه‌سازی ارائه خدمات به ذینفعان آموزش عالی کشور، طراحی «سبد خدمات دانشگاهی» در دستور کار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفته است. محمدهادی زاهدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تعدد و تفاوت دانشگاه‌ها...

خبرگزاری مهر

رئیس جهاد دانشگاهی در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، بر نقش بی‌بدیل بسیج در تداوم راه پیشرفت و عزت ایران اسلامی تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه معارف اسلامی اعلام کرد، به مناسبت روز دانشجو در نظر دارد از دانشجویان ممتاز علمی (آموزشی و پژوهشی) و فعال در عرصه‌های فرهنگی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو تجلیل به عمل آورد. همچنین علاوه بر تقدیر از دانشجویان ممتاز علمی و فرهنگی، در این دوره از دانشجویان فعال فرهنگی نیز به صورت جداگانه، تقدیر به عمل خواهد آمد. تذکرات مهم 1 انتخاب...